www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Tvorba vlastního sání...
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=29&t=1159
Stránka 11

Autor:  malfis [ 02 lis 2013 22:58 ]
Předmět příspěvku:  Tvorba vlastního sání...

Občas na tom PF člověk zírá s otevřenou hubou... :**///

http://passionford.com/forum/restoratio ... or-yb.html

Autor:  Lahvac [ 03 lis 2013 01:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Tak tyhle projekty jsou trošku jinde :shock:

Autor:  Rosťa-rs [ 04 lis 2013 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

to doma dělat nebudu :-D ale přemýšlel jsem o tom nadctavit původní a na každé dát klapku :_D

Autor:  toki [ 04 lis 2013 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Tvorba vlastního sání...

Toto uz je profik :O

Autor:  Radek124 [ 04 lis 2013 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

rosta rs- ta tavoje uprava by byla k ničemu.. u te čtyřklapy jde o to že minimalizuješ restrikce v sání.. aby vzduch šel nejkratší cestou do motru takhle by to tam zůstala stejně váha vzduchu a to je ta největší restrikce .... ale vytvořit sání jiné kde bude použita 1 klapa klasická to by mohlo něco hodit jedno tu doma mám co jsem tvořil a tak ho budu zkoušet na 1.8 96kw jestli to něco udělá :)

Autor:  Rosťa-rs [ 05 lis 2013 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Týý jo tak to jsem zvědavý :-D tak vyhodit váhu vzduchu a jezdit bez ní :-D teď jsem ji nechca nechal odpojenou a přišel jsem na to až po týdnu :-D auto v pohodě jezdilo no problema :-D startování taky bylo tak jak má být :-D no já na svém autě mám váhu z 2.0l mondea plastové sání a vstřiky taky z dvoulitra mondea, úpravy a co mne k tomu vedlo mám popsané na fordfans jestli si chceš počíst,zajímá mne jak to funguje a co s toho jde dostat :-D
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 9&start=60

:-*)**

Autor:  anthAn [ 05 lis 2013 15:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Tak ona by se váha dala udělat virtuální ... chtělo by to aspoň 3 kanálovej osciloskop se záznamem a napojit to na čidlo polohy plynu (TPS), snímač otáček a na váhu vzduchu ..... něco s tim najezdit, nasbírat dost hodnot a vytvořit si 3D mapu a tu natlačit do nějakýho jednoduššího švába, kterej by simuloval váhu v závislosti na otáčkách a tps.

Autor:  Wizzy [ 06 lis 2013 11:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

TPS až tak nutně být nemusí, jako sice jo, s ním by ten údaj byl přesnější (vliv netěsností v sání, odvětrání klikovky a ventildeklu adejme tomu, že i při zavření klapky ve vysokých otáčkách už v sání dojde k nějakému zředění vzduchu).. Ale vzhledem k tomu, že MAF je čidlo poměrně pomalé, tak by i s otáčkami vystačil.
A není potřeba žádný tříkanálový osciloskop s pamětí, stačí na to Tominova diagnostika ;-)

Autor:  Rosťa-rs [ 06 lis 2013 14:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Jako že by se to s toho vyčetlo pomocí tomíkovy diagnostiky? ale chtěl jsem říct ono to dobře běhá i bez toho mafu prostě fakt nekecám nepoznal jsem že ho mám vypojený :-D adaptace fungovaly normálně spotřeba jak na tom byla nevím, jinak já to odvětrávání z motoru mám zrušený nevešlo se mi tam kvůli rs svodům a už se mi je nechce moc předělávat :-(
A z druhého soudku subaru impreza měla pod kapotou ze sání udělaný takového úplného hada prý proto aby se v tom vyrušily ty zpětné vzduchové proudy místo toho se poskládaly. Tím pádm mělo v nejvyších otáčkách vzniknout snad až přeplnění ... :.-D

Autor:  malfis [ 06 lis 2013 17:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Jak mohli být dobré adaptace bez mafu???

Autor:  Tomin [ 10 lis 2013 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

Kdyz si do grafu das hodnoty co te zajimaji (RPM, MAF, TPS, ...) a s nim to dostatecne projedes [budes se snazit vyvolat vsechny mozne kombinace otacek a zatizeni], budes mit pak v LOGu zapsane udaje. (v grafu tlacitko "Ulozit LOG", ...)
Pak to jen natahnout do nejakeho tabulkoveho softu
a spojit pres hodnoty osy X (cas).

Autor:  Radek124 [ 10 lis 2013 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

jinak k těm restrikcím v sání tak takový pěkný příklad který mi psal miloš :D :D jak byl na brzdě z escortem po nandání vzduchového filtru na čtyřklapu ( takový ten molitanový co se dává na karburátory) tak klesl výkon na brzdě o 20 koni :shock:

Autor:  Rosťa-rs [ 12 lis 2013 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

:wtf: no teda tak to je dost.... :-( to k tomu dal ještě nějaký adaptér ? no tak to je pak vlastně jasné čím míň toho v sání tím líp no....

Autor:  Radek124 [ 12 lis 2013 13:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tvorba vlastního sání...

je tam taková příruba ale ničemu to nevadí to je mimo to sání prostě jen tím že to šlo přes ten filtr..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/