Chemicky se to maximálně odlakuje, jinak se kola dávaj do takové "pračky" s "granulema" a tam se to mele až to má lesk jak blesk, výhoda je to, že se to vyleští i tam, kde se to růčo prostě nedá.
Já svoje dělal tak, že jsem mechanicky odbrousil excentrickou bruskou z čelní plochy tuny kytu a barev, místa kam to nešlo růčo, což byl oser. Další kola zkusím chemicky odlakovat.
Leštění jsem prováděl smirkama o hrubosti 200 - 400 - 600 a šel jsem až na 1000 - 1500, vše pod vodou.
Je třeba dát pozor na hluboké vrypy (jdou pak vidět i kdyby člověk leštil do blba) a drsnost smirků přizpůsobit vychozímu stavu, u mne byl špatný, takže proto ta poměrně dost velká počáteční hrubost.
Hodně to urychlí , když si člověk nasadí na zvedáku kolo na auto, kopne za jedna a pak jen pěkně sedí a drží jak blbej

a dá si pozor ať se do toho nenamotá, nebo neudusí výfukovými plyny, já jsem zároveň otestoval kvalitu chladicí soustavy.
Leštěnky jsem používal všeliké, co jsem našel na dílně (Tempo, silichrom, pak něco na autolaky). Nic lepšího sem nenašel, protože jsem vlastně leštit nechtěl, nakoupil jsem barvy na černý povrch a nějak se ta příprava na lak zvrhla
Finál jsem zkusil leštěnkou na chromy a myslím si že to dopadlo dobře. Proceduru s broušením a leštěním jsem několikrát zopakoval. Logické je to, že čím dýl to člověk podrobuje leštění, tím je lepší lesk....já jsem to zas až tak nehrotil, jeden den jsem začal a druhý den to mělo gumy a bylo na autě.
V nebližší době hodlám leštit další kola, to už se zkusím lépe připravit a nakoupit nějakou lepší chemii a leštěnky. Asi něco od 3M, nebo od Sonaxu.
Ale i tak to byl dost náročný proces. Ovšem výsledek mne samotného překvapil.

