www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Řízení z Focuse Mk.I do Escorta
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=683
Stránka 13

Autor:  angličák [ 22 zář 2012 11:20 ]
Předmět příspěvku:  Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Protože se fakt daří, tak se obracím k plénu k vytvoření kolektivního názoru na následující.

Jak zde psali dymone a be3ich, nainstalovali do RS Escorta todle řízení, prý stylem plug and play a funguje to.

Já, věren své proklatecké tradici, jsem plug and play samozřejmě neužil, protože je to lež. Mimo předělání vstupní hřídele jsou jiné i trubky a to jak tvarově, tak co se týče průměru osazení, za které se fixují do tělesa řízení. Detail v podobě nutností výroby oné plechové podložky, kterou se přišroubují k řízení beru jako podružný.

Leč!!! Problém je ten, že s pravděpodobností 50/50 jsem zkoušel trubky v obou možnostech připojení, ačkoliv jejich průměr sám navádí k jejich umístění. Co se však děje? Po nastartování se řízení SAMO dle pozice trubek vytočí buď do levého, nebo pravého rejdu a jakýkoliv pokus s tím otočit vede k protiakci řízení, které se mi snaží v nevrlém rozpoložení, zřejmě toužící po nečinnosti, zlomit ruku.

Nemá někdo nápad co to má znamenat? Mám se vysrat na opravování aut? Někdo mne proklel? Bludné proudy pod dílnou??? Očekávaný konec světa se rozhodl veškeré indicie předvádět jen a jen zde??? Či je to snad příprava od Forda na NASCAR racing????

Podotýkám, že Focusové řízení zde již mám dvě a oboje dělají to stejné...což mne přivádí k myšlence, že jsem asi idiot.... :***//

Autor:  Be3CH [ 22 zář 2012 14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Tohle to přesně dělá, když jsou trubky přehozené. Já se zítra dostanu k autu a podívám se ti přesně, kam je která zapojená. Ale tohle mi udělalo, když jsem je zapojil na chvíli opačně. Prostě to točí samo a má tendenci to lámat ruce. Myslim, že jsem použil trubky z Escorta a u těch bylo potřeba je přehodit, protože Focus je má zapojené opačně. No a jelikož nejdou prohodit jako celek, protože je jedna silnější a druhá slabší, tak je potřeba je prohodit v místě, kde začíná gumová část, kde se dají rozpojit. Přesně si to bohužel nepamatuju, ale zítra ti to klidně i nafotim.

Autor:  angličák [ 22 zář 2012 14:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Děkuji za radu, leč já již vyzkoušel obě varianty zapojení a je to stále stejné.... :cry: :shock:

S tím rozpojením musím oponovat, hadice z čerpadla je zalisovaná na fest, je přeci jen tlaková, tudíž takto, ale to je jedno, na věci to nic nemění...

Autor:  Be3CH [ 22 zář 2012 15:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Tak jsem ještě poslal bratra narychlo do garáže, jestli na to mrkne a dle jeho zjištění :

V horní díře ( blíže k hřídeli ) je zapojena silnější trubka a ta vede do servo čerpadla.
V dolní díře je zapojena slabší trubka a ta vede do servo nádobky.

To jen aby si věděl přesně, jak to mám. Zítra ti to nafotim.

Autor:  angličák [ 22 zář 2012 16:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Pane, čtěte pozorněji, neb opakuji, že jsem vyzkoušel jak variantu jedna tak i variantu dvě a protože trubky jsou jen dvě, tak jich již více nevymyslím. V tom spočívá ta schíza...

Autor:  angličák [ 24 zář 2012 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Tak další poznatek...zřejmě odešlo čerpadlo, protože po instalaci jiného se samostáčivost řízení zredukovala na minimum....ještě pak zkusím nějaké doladění a snad i vytvořím něco jako návod pro příští generace... :-D Pokud tedy vymýtím ten nešvar na 100%.

Jen je podivné, že do poslední chvíle čerpadlo s původním, plně průtokovým řízením, fungovalo, olej byl krásně všude, pod autem, na autě, na motoru :lol:

Ve světle těchto událostí stále nechápu tu lehkost, s jakou to Be3ichovi a dymonovi šlo nainstalovat, asi opravdu to prokletí...

Nádherné, kolik se dá takovou banalitou zabít času...

Autor:  Jerikkk [ 24 zář 2012 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Taky jsem to chtel resit ale kdyz to vidim tak se na to asi vyseru abych nedopadl stejne :)

Autor:  angličák [ 24 zář 2012 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Ale neboj, ono to tak šílené není, já to tu pak zvěčním a uvidíš sám, já se jen zasekl na tom, že jsem ze souboru možných závad vyloučil čerpadlo, což byla osudová chyba...

Autor:  Jerikkk [ 24 zář 2012 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Ja bych zacal az na jare takze casu dost :)

Autor:  r0mik [ 24 zář 2012 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

takze to vse bylo jen spatnym cerpadlem? Kdyz uz mas anglicaku skoro vsechny me rizeni z focusů :lol:

Autor:  angličák [ 24 zář 2012 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Jedno vrátíme :-D To se neboj...

Autor:  Jerikkk [ 16 bře 2013 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Tak kde je nějaký postup pane A?? :lol: ;-) :**///

Autor:  angličák [ 16 bře 2013 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Jo, to řízení je už x měsíců na autě a funguje...jakse tady řešilo, je třeba přehodit ty trubky, nakřivit je správným směrem a nemít v hajzlu čerpadlo :-D Nejlépe se to dělá s nápravnicí na stole. Bude ti vadit držák na filtr a filtr samotný, ale jde to tam nějak poskládat do sebe...

Autor:  malfis [ 16 bře 2013 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

A jakej je poznatek? Je to lepší než Escorťácký?

Autor:  angličák [ 16 bře 2013 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Já s tím neujel ani metr, ale pan Brouk tvrdil, že to je dobré. Logicky vzato, každé použité řízení z novějšího auta, bude lepší, než vymletá stará srágora, což Escortové řízení často bývají...toto konkrétní RS je z roku 91 tuším, takže řízení z Focuse má přeci jen malý devastační náskok.

Autor:  Cobra [ 21 lis 2013 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Omlouvám se že sem vpadnu,ale mám dotaz, Lítá mi auto po silnici ,jak si chce.Mám eskort MK 5.jedu a prostě najednou hup a jsem o půl metru na levo,pak hup,zase na opačnou a třebas deset kiláků bez záškubu. čím to čím?? Děkuji za radu.

Autor:  anthAn [ 21 lis 2013 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Všichni ví o co jde, ale nikdo ti na tomhle fóru neodpoví :D


viewtopic.php?f=1&t=74
dotaz někde mezi bodem 2) a 3)

Autor:  angličák [ 21 lis 2013 18:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

Kupříkladu mne nebaví po 1 000 000 psát že třeba silentbloky, čepy, řízení v hajzlu, nebo cokoliv, co člověk najde, když zavergluje kolem když má auto na zvedáku.

Autor:  Cobra [ 21 lis 2013 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

angličák píše:
Kupříkladu mne nebaví po 1 000 000 psát že třeba silentbloky, čepy, řízení v hajzlu, nebo cokoliv, co člověk najde, když zavergluje kolem když má auto na zvedáku.


ok,tak že uložení nové,stabíky ,čepy,uložení ramen,vše nové,geometrie na digitálu a čím to tedy je?? Ale díky ,jen jsem se ptal..Auta dělám od 18 let,ale ....

Autor:  Mike xr [ 21 lis 2013 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řízení z Focuse Mk.I do Escorta

A napsal si nekde cos menil? Nenapsal tak jak mame vedet cim to muze bejt a delam auta od 14 a ty z lega od 4

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/