www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 28 bře 2024 20:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 19 zář 2012 10:18 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Mám na vás tady dotaz dávám dohromady RST a při rozebrání převodovky jsem zjistil že diferák nemá žádnou svornost to jsem vyřešil ale řeším zda v něm má bejt nějaká náplň nebo má bejt suchej celej vnitřek ve kterym souu lamely sem měl plnej takovýho hnusnýho mazu a protože je celej zatěsněnej na okroužkách tak nevím jestly byly špatný a dostal se tam převodovej nebo jetli to má svoji extra náplň víte o tom někdo něco?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 19 zář 2012 22:01 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
no jestli to je podobnej system jako u sirky, TJ že je tam hrozně moc takovejch kulatech plíšků(lamel)a kulatejch pružin, tak tam má bejt nějákej speciální hrozně hustej olej ale nevim jestli se dá ještě někde sehnat

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 19 zář 2012 23:06 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Jestli tam má bejt olej tak nějaká 80W tipuji...

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2012 10:15 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Jo přesně ten samej způsob spousta plíšků mezi nima drátěný kruzky takže sehnat nějakej olej do viskózního diferenciálu a nechat to utěsněný nebo to zkusit nechat nějak otevřený aby se k tomu dostalo dost oleje z převodovky? Já fakt nevim už to mělo nulovou svornost tak sem si řek že neni co zkazit že to rozhodim a ten olej co v tom byl tak byl jak A00 ale přepálenej nechal sem si do toho vyrobit podložku teď bych měl bejt cca na 80% svornosti ale zas nechci aby mi to po pár KM kleklo pro nějakou mojí blbost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2012 18:51 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Dle chytré knížky pana Etzolda není u RST co se týče převodovky žádná náplň navíc, takže bych řekl, že ten diferák papá olej z převodovky který má být SAE 80...

Toť názor chytré knížky...

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2012 22:58 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
no mělo by to bejt právě utěsněný a zavřený, ten diferák co mi bylo vysvětleno právě pracuje na střihu, smyku toho voleje, tj jestli je už starej jako že asi určitě , tak má ten olej jinou viskozitu tudíž, to nebude mít takovou svornost, ale právě nevim kde se ten olej dá sehnat, měli jsme v práci diferák ze sirky cosworth a tam to bylo přesně takhle, rozebralo se to , ty plechy se vyčistili, ale nevim jestli to pak vedoucí složil nebo né, viselo to na tom oleji, je takovej hodně lepkavej

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2012 23:03 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
http://www.liquimoly.cz/detail/plne-synteticky-prevodovy-olej-sae-75w-90 Todle bych tam nalil já... ale třeba radím blbě...

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 08:45 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
RS1400 píše:
no mělo by to bejt právě utěsněný a zavřený, ten diferák co mi bylo vysvětleno právě pracuje na střihu, smyku toho voleje, tj jestli je už starej jako že asi určitě , tak má ten olej jinou viskozitu tudíž, to nebude mít takovou svornost, ale právě nevim kde se ten olej dá sehnat, měli jsme v práci diferák ze sirky cosworth a tam to bylo přesně takhle, rozebralo se to , ty plechy se vyčistili, ale nevim jestli to pak vedoucí složil nebo né, viselo to na tom oleji, je takovej hodně lepkavej



Jo přesně tak to je jen se musím dopátrat jakej olej asi zkusim poptat přímo někde u nějakýho výrobce olejů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 09:29 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
zkusim se Ti poptat v práci

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 11:29 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Díky to budeš hodnej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 12:17 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Selským rozumem bych kupodivu souhlasil s Tafim, připadne mi nesmyslné při výměně oleje v převodovce ji rozebírat a někam něco ještě dolejvat...já do svého svoru nalil to co uvádí Liquy Moly a svoruje dostatečně, na to, že je vlastně před smrtí...

Pokud je to jinak, nechám se rád poučit...

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 14:59 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
jako logický to je no :-) , ale jestli mu to fakt nedělá co má, uvidíme no=)

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 15:10 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
To bude asi problém jinde, opakuju že jsem do svého RST S2 svoru nalil výše uvedený olej a funguje to dobře, na to v jakém výchozím stavu je (kvičí jak převodovka s přímým ozubením).

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 15:59 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Pokud se nepletu tak limited slip diferencial nefunguje na principu tření se lamel o sebe ale na určitý hustotě a viskozitě oleje proto jsou mezi všema těma lamelama ty drátěný kroužky a olej kterej by tam měl bejt musí klást dostatečněj odpor já samozřejmě neříkám že olej co nalil do svoru Angli je špatně ale nějak mi to nesedí a pokud ho lil do svoru extra jen to potvrzuje mou teorii o utěsnění celýho kusu s lamelama právě aby se k němu nedostal olej z převodovky právě kůli funkčnosti. Já se taky rád něco přiučím nebylo na tom co zkazit protože ten svor nefungoval už ani na 10%.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 16:10 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Já nic extra do svoru nelil, proč bych to dělal? Rozebírat převodovku kvůli výměně oleje tady zmiňuju právě jako dost blbost. Můžete to dopátrat podle modernějších aut, na kterých svor je a asi bude i víc informací, třeba Focus RS Mk.I...

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 16:16 
Offline
Escort MK7 1.3 44kW
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 22:20
Příspěvky: 2002
Bydliště: Praha 9
Tak ho zavařte a je to vyřešený :**///

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW Colorado Red

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 16:17 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Letmo jsem proletěl anglické stránky a všude píšou 75W90. Dokonce i na forech s japonskými driftkárami....dále píšou, že pokud svor nesvoruje, tak to olej rozhodně nezachrání...kterýžto názor sdílím.

Myslím, že laborujete nad něčím, co laborování nesnese. Srovnávat olej do diferáku z Kosy, kde je mimo jiné samostatně oddělený od převodovky, tedy alespoň ten zadní, s předokolkovou převodovkou je zavádějící. A i tam se dle výrobců olejů leje 75W90, nebo 75W140 :shock:

Ale třeba opravdu vyplyne na povrch jiná informace...čemuž docela nevěřím...

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 16:40 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Ale já sem zde psal že svornost sem vyřešil jen je prostě blbost aby byl vnitřek diferenciálu suchej vzhledem k tomu že to sou ocelový planžety tak by to asi dlouho nefungovalo a aby byl diferenciál utěsněnej (nevim kdo z vás ho měl rozebranej tak si musel všimnout těch okroužků celkem 3 kusů který celou jeho náplň oddělujou od náplně převodovky) a já se ptám proč tomu tak je v tak malém množství cca 2dcl by se ten převodovej hodně rychle přepálil nebo ne? Jo mám pocit že Focus RS mkI už nemá lsd ale quaife a to je zas něco jinýho.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 16:56 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Michal> já snad kvůli tobě vyhodím převodovku :D...
Angličák> Jsem rád že alespoň jednou :D

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 17:08 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Já tedy svor nekuchal a kuchat nebudu, ale řekl bych že dle všeho inženýří od forda asi ví co dělaj (i když, ehm) a ten olej se tam dostane...

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz