www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 29 bře 2024 01:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 17:24 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
tak zatim má podle všeho jako vždy pravdu angličák olej 75W-90 nebo 75W-140 plus Slip Lock Differential přísada a mělo by to vše bejt jak má a je jasný že olej se tam za čas dostane i převodovej ale pokud budou nový kroužky tak to nebude tak rychlé

Taffi nic nerozebírej dokud to funguje tak neni důvod.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 17:32 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
No, pravdu nemám dost často a jediné co sem proto udělal, je to, že jsem prolezl anglické stránky, abych se utvrdil v mé teorii...

A Tafimu to stejně nefunguje, takže by se nic moc nestalo, že? :==)

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 17:43 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Tak já prolejzal taky co šlo ale sázel sem tady na vás nebo na tebe přece jenom ti těch modrejch oválů prošlo pod rukama dost. rozebranej lsd můžu nafotit a dát sem odkaz pokud někoho zajímá vnitřek. Jinak finální zjištění do převodovky 75W-80 3,1ltr výměna po 20000km nebo 24 měsících a špéra 75W-140 plus ta přísada a ta se asi nemění interval sem nenašel asi sem jeden z mála bláznů co to rozebrali.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 17:50 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Pokdu to nafotíš a napíšeš k tomu nějaký pokec, tak to bude jedině super....akorát že ta 75W140 se píše jako alternativa...opět si myslím, že ne jako náplň toho svoru...ale to je už fuk, vyzkoušej a uvidíš... :*/-)

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 18:02 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Taky jsem pro fotostory :D...

Angličák> Když já se pořád nemůžu odhodlat začít stavět to ZVH... Bo moje technická AJ je na mizerné úrovni....

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 20:19 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
ještě když se motáme kolem rst ta se zeptám má motor z rst ostřik dna pístu podle typu motoru mi to sedí na rst ale ostřik tam neni jak je to má bejt nebo ne


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 20:53 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011 18:54
Příspěvky: 406
Minuly rok sem delal g.o na rst s1 a nic tam nebylo.

_________________
Escort RST S1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 22:09 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Taky myslím že nemá... alespoň jsem se to nikde nedočetl...

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2012 22:30 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
Já sem si to myslel. díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 24 zář 2012 12:20 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
tak co jsem zjistil já že olej jsme objednávali z ameriky, litr stojí asi 1030kč na naše, každopádně jestli to funguje na normální s nějákou přísadou, jedině dobře,, jinak u tý sirky to byl zadní dif, člověk ho chtěl do kaipanu, a stejně to má 2 náplně jeden do skříně a druhej je vto,m svoru jak jsem psal,na to 75w atd. to fakt moc nervypadalo no =// tak nevim

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 02 říj 2012 00:28 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
Obrázek

tohle je ten olej , je to něco silikonovýho a sotva to teče , je úplně čirej

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2013 13:31 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2012 21:51
Příspěvky: 84
RS 1400 ani se nepoděkoval viď omlouvám se a děkuji za tuto velice užitečnou informaci je to přesně ten olej kterej je pro to naprosto vyhovující. Ještě vyráběj silo D200T ten má větší viskozitu což se rovná větší svornosti ale nikde bohužel nemůžu najít jakou viskozitu má při 100 stupních ale to už si vymejšlim. Od pár členů tu byly žádosti o fotky rozebranýho svoru s nějakym drobnym popisem tak to sem nějak postupně nastrkám ať taky víte o čem je řeč a že neni třeba se ničeho bát.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 20 zář 2013 21:50 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 08 pro 2012 14:35
Příspěvky: 298
Bydliště: Rychnov nad Knežnou
Super,nahod foto a jeste prosimte napis jak si poresil svornost.Ja na mym bych potreboval svornost maximalne zvysit,tusim ze tam budou ocelovy lamely ktery udavaji svor,tak jestli treba nechat vypalit novy o neco tlustsi,no sem prave zvedavej jak to vypada...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Samosvorný diferenciál RS Turbo
PříspěvekNapsal: 03 lis 2013 12:10 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2012 23:09
Příspěvky: 89
Bydliště: Liberec
m.i.c.h.a.l., nic se neděje, jsem rád že jsem měl alespoň nějákou pravdu :**/// a co si tam nakonec dal ?

_________________
původně 1,4i,časem RS2000 převlečeno v 5dv. kastli=D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz