www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=1568
Stránka 22

Autor:  BigiPlzen [ 13 pro 2014 12:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Takže jsem zmenšil okruh závad.

1. tlaky - oprava mimimálně 30 000,-

2. vstřiky - za jeden cca 2 000,-

Závěr: Na opravu nemam, takže až přestane jezdit, budu se muset rozloučit :(


Jinak malá rada jak zjistit jestli nepadá nafta, při startování se dívat na výfuk a pokud z něho jde dým, tak je to OK. Ale není to na 100 %.

Autor:  malfis [ 13 pro 2014 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Tlaky prvně změřit... a repase motoru tak drahá není, pokud si to uděláš sám..

Autor:  BigiPlzen [ 13 pro 2014 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Repas sám nezvládnu a žádnýho známýho, kterej by to dokázal nemám. Vstřiky mi zkontroluje známej zdarma a repásne mi je za 2000 jeden.

Autor:  pety [ 13 pro 2014 13:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

moznost c.2 : vymena motora.na bazosi okolo 2-3tis kc... myslim ze lacnejsie riesenie...

Autor:  BigiPlzen [ 13 pro 2014 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

To je taky možnost.

Jak je to s koupí motoru, který je už vymontován a není možnost ho vyzkoušet?

V Praze jsem jeden našel. Jsem z Plně na Moravu pro něj nepojedu :D http://auto.bazos.cz/inzerat/40633635/Ford-Escort-18-DIESEL.php

Autor:  pety [ 13 pro 2014 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Ak je komplet tak staci napojit na baterku a na palivo hadicu a slape.na tu chvilu ti netreba vodu na chladenie.a startovat mozes rovno srubovakom na starteri.alebo inym kusom kovu...

Autor:  angličák [ 14 pro 2014 09:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Nebylo by lepší nechat někoho, kdo ví, provést průzkum motoru, než se začnou řešit nějaké masakry? Nepadá ti nafta? Když to točí a nic, jde ze vstřiků něco? Ty žhaviče opravdu žhaví, fakt nezdechlo relé? Ono to potřebuje nějaký časový úsek, než se to dostatečně nažhaví, pak to potřebuje tu naftu a pokud to nějak pak jede, tak bych na totál kompresi fuč nevěřil.

Autor:  BigiPlzen [ 14 pro 2014 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Poslední dva dny jsem ho natočil, no nevím čím to může být, chci zkontrolovat ty vstřiky, ale to je práce na dýl, ty udělám až nebudu auto potřebovat aspoň pár dní. Žhavící svíčky fungují, relé taky, jen chci ještě změřit ty žhavičky jestli dávaj tolik co maj.

Autor:  angličák [ 15 pro 2014 12:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Myslím že bude lépe se obrátit na fordfans.cz, tam jsou na tyto dotazy lépe vybaveni.

Apropo povolit převlečnou matku na vstřiku trvá cca odhadem pár vteřin. Na celý tento problém by stačila hodina u někoho, kdo ví kam a hlavně PROČ sáhnout, ale lepší je prosrat týdny vymýšlením blbostí aby se ušetřilo.

Nevím jak chcete změřit ty žhaviče, ale nejlepší je si jej vyšroubovat a podívat se za jak dlouho chytne rudou barvu.

Atd, atp....

Autor:  BigiPlzen [ 15 pro 2014 13:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Ano povolit převlečnou matku je hračka, povolil jsem všechny a pak startoval, nafta odkapávala. Probíral jsem to s kamarádem automechanikem a pro kontrolu funkčnosti vstřiků je potřeba vytáhnout celý vstřik z bloku - tohle je práce na dýl. A právě proto, bych ty vstřiky nechal až nebudu auto potřebovat, třeba o svátkách ;)

Když jsem posledně vymontoval žhavící svíčky a zkoušel každou zvlášť, tak zrudly hned. Pár dní poté jsem je vytáhnul znovu a proměřil, byly špatné všechny, poté vyměnil a od té doby mi ford startuje. Možná je to tím, že nemrzne.

Autor:  c.w.o.k. [ 22 pro 2014 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

no vytáhnout vstřik z bloku trvá max. minutu když si druhou rukou hraješ s dindonem. a měl jsi je zapojený na tom kabelu co je na motoru ty žhavičky když byli venku? nebo si je prostě na hulváta hodil na baterku tudíž jsi nezjistil zda-li ti žhaví auto, ale jen že žhavičky fungujou?

Autor:  BigiPlzen [ 23 pro 2014 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Zhavičky jsem zkoušel na kabelu, tak jak píšeš. Vytáhnout vstřiky nemusí být prdel, jak popisuješ. Můžou tam bejt pěkně zavadlí, práve proto se na to používají agregáty které jsou na půjčení drahé. Třeba předevčírem jsem je tahal z 207, která je 8 let stará a šli ven nádherně.

Autor:  angličák [ 23 pro 2014 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

Já ti fakt nevím o čem mluvíš, ale z Fordího dýzla jsem je vždy v klidu vytočil.

Autor:  c.w.o.k. [ 23 pro 2014 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96

no i já nevím o čem mluví. z mondea jsem měl všechny 4 vytažený asi za 5 minut. horší byly ty zpuchřelý hadičky na nich. ty sem musel dát nový.

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/