www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 27 lis 2021 10:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 12:27 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
Takže jsem zmenšil okruh závad.

1. tlaky - oprava mimimálně 30 000,-

2. vstřiky - za jeden cca 2 000,-

Závěr: Na opravu nemam, takže až přestane jezdit, budu se muset rozloučit :(


Jinak malá rada jak zjistit jestli nepadá nafta, při startování se dívat na výfuk a pokud z něho jde dým, tak je to OK. Ale není to na 100 %.

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 12:34 
Offline
Escort MK7 1.3 44kW
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 22:20
Příspěvky: 2002
Bydliště: Praha 9
Tlaky prvně změřit... a repase motoru tak drahá není, pokud si to uděláš sám..

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW Colorado Red

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 13:35 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
Repas sám nezvládnu a žádnýho známýho, kterej by to dokázal nemám. Vstřiky mi zkontroluje známej zdarma a repásne mi je za 2000 jeden.

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 13:49 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2011 13:01
Příspěvky: 1547
Bydliště: Slovensko - Liptovská Teplička
moznost c.2 : vymena motora.na bazosi okolo 2-3tis kc... myslim ze lacnejsie riesenie...

_________________
Ford Escort MK4 89 1,8D sucastnost

Ford Escort MK4 88 1,8d minulost,dnes darca organov


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 14:01 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
To je taky možnost.

Jak je to s koupí motoru, který je už vymontován a není možnost ho vyzkoušet?

V Praze jsem jeden našel. Jsem z Plně na Moravu pro něj nepojedu :D http://auto.bazos.cz/inzerat/40633635/Ford-Escort-18-DIESEL.php

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 13 pro 2014 21:43 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2011 13:01
Příspěvky: 1547
Bydliště: Slovensko - Liptovská Teplička
Ak je komplet tak staci napojit na baterku a na palivo hadicu a slape.na tu chvilu ti netreba vodu na chladenie.a startovat mozes rovno srubovakom na starteri.alebo inym kusom kovu...

_________________
Ford Escort MK4 89 1,8D sucastnost

Ford Escort MK4 88 1,8d minulost,dnes darca organov


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 14 pro 2014 09:07 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Nebylo by lepší nechat někoho, kdo ví, provést průzkum motoru, než se začnou řešit nějaké masakry? Nepadá ti nafta? Když to točí a nic, jde ze vstřiků něco? Ty žhaviče opravdu žhaví, fakt nezdechlo relé? Ono to potřebuje nějaký časový úsek, než se to dostatečně nažhaví, pak to potřebuje tu naftu a pokud to nějak pak jede, tak bych na totál kompresi fuč nevěřil.

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 14 pro 2014 17:03 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
Poslední dva dny jsem ho natočil, no nevím čím to může být, chci zkontrolovat ty vstřiky, ale to je práce na dýl, ty udělám až nebudu auto potřebovat aspoň pár dní. Žhavící svíčky fungují, relé taky, jen chci ještě změřit ty žhavičky jestli dávaj tolik co maj.

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 15 pro 2014 12:00 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Myslím že bude lépe se obrátit na fordfans.cz, tam jsou na tyto dotazy lépe vybaveni.

Apropo povolit převlečnou matku na vstřiku trvá cca odhadem pár vteřin. Na celý tento problém by stačila hodina u někoho, kdo ví kam a hlavně PROČ sáhnout, ale lepší je prosrat týdny vymýšlením blbostí aby se ušetřilo.

Nevím jak chcete změřit ty žhaviče, ale nejlepší je si jej vyšroubovat a podívat se za jak dlouho chytne rudou barvu.

Atd, atp....

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 15 pro 2014 13:29 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
Ano povolit převlečnou matku je hračka, povolil jsem všechny a pak startoval, nafta odkapávala. Probíral jsem to s kamarádem automechanikem a pro kontrolu funkčnosti vstřiků je potřeba vytáhnout celý vstřik z bloku - tohle je práce na dýl. A právě proto, bych ty vstřiky nechal až nebudu auto potřebovat, třeba o svátkách ;)

Když jsem posledně vymontoval žhavící svíčky a zkoušel každou zvlášť, tak zrudly hned. Pár dní poté jsem je vytáhnul znovu a proměřil, byly špatné všechny, poté vyměnil a od té doby mi ford startuje. Možná je to tím, že nemrzne.

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 22 pro 2014 14:48 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2011 20:08
Příspěvky: 975
Bydliště: Liberec
no vytáhnout vstřik z bloku trvá max. minutu když si druhou rukou hraješ s dindonem. a měl jsi je zapojený na tom kabelu co je na motoru ty žhavičky když byli venku? nebo si je prostě na hulváta hodil na baterku tudíž jsi nezjistil zda-li ti žhaví auto, ale jen že žhavičky fungujou?

_________________
Toyota Rav4 2.2 100kw
Ford Escort Cabrio MKVI RS2000
Několik RS (4) na díly

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 23 pro 2014 18:42 
Offline
nováček

Registrován: 03 pro 2014 10:33
Příspěvky: 21
Zhavičky jsem zkoušel na kabelu, tak jak píšeš. Vytáhnout vstřiky nemusí být prdel, jak popisuješ. Můžou tam bejt pěkně zavadlí, práve proto se na to používají agregáty které jsou na půjčení drahé. Třeba předevčírem jsem je tahal z 207, která je 8 let stará a šli ven nádherně.

_________________
Ford Escort VII 1.8 D 44 kW 96
Ford Escort VII 1.8 TD 51 kW 97
Peugeot 207 1.4 HDI 2006


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 23 pro 2014 21:21 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Já ti fakt nevím o čem mluvíš, ale z Fordího dýzla jsem je vždy v klidu vytočil.

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Escort MK VII, 1.8 D r.v. 96
PříspěvekNapsal: 23 pro 2014 23:39 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2011 20:08
Příspěvky: 975
Bydliště: Liberec
no i já nevím o čem mluví. z mondea jsem měl všechny 4 vytažený asi za 5 minut. horší byly ty zpuchřelý hadičky na nich. ty sem musel dát nový.

_________________
Toyota Rav4 2.2 100kw
Ford Escort Cabrio MKVI RS2000
Několik RS (4) na díly

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz