www.ford-escort.cz http://www.ford-escort.cz/phpBB3/ |
|
N7A +weber/stvorklapka http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=988 |
Stránka 5 z 7 |
Autor: | Radek124 [ 22 črc 2013 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
lepší je koupit jednotku a pak můžeš dělat co chceš i turbo... apod.. |
Autor: | LeMans [ 22 črc 2013 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
To můžeš no, ale když vezmeš samotnou úpravu jednotka x webery, tak webery ti přidají rozhodně víc :) K tomu jednotku řídící předstih a kromě turba si na tom motoru můžeš bastlit jak je libo. EDIT: A vůbec, vy se tu do toho neserte pane čtyřklapko.. :D :D joke.. |
Autor: | Radek124 [ 22 črc 2013 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
webery ti rozhodně nepřidají více jak dobře naladěná čtyřklapa nebo jinak naladěný N/A motor s EFI .. |
Autor: | toki [ 22 črc 2013 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | N7A +weber/stvorklapka |
Som nevedel ze sa to tak pocita. No 48ky som videl len malo a cena kolo 500€ |
Autor: | Radek124 [ 22 črc 2013 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
a ve finále jsou asi nejlepší šoupátkové klapy kde je při plném otevření skoro "nulová" restrikce..... |
Autor: | LeMans [ 22 črc 2013 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
No tak jasně 4klapka je zase někde jinde já srovnával jenom weber a programovatelnou jednotku. Taky sem moc zvědavý jak ti to pojede až to na ten motor narves a hlavně na zábavné story s laděním:) každopádně držím palce protože když se to povede tak to bude mazec. |
Autor: | toki [ 23 črc 2013 01:58 ] |
Předmět příspěvku: | N7A +weber/stvorklapka |
Ja som tiez skor za stvorklapku...len z coho :( |
Autor: | malfis [ 23 črc 2013 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
zkus pohledat na rs2000-16v.com na zeteca se používá sání z ST170 a GSXR1000 ITB |
Autor: | zde. [ 23 črc 2013 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
LeMans píše: no konkrétně karburátory weber DCOE či DCO/SP se v žádném případě na stojato dát nemohou! Povolená odchylka je cca 5 stupnů. Jo takhle. Tedy pouze IDF? Plavu v tom, nicméně přes zimu plánuji nějaký tunink.. |
Autor: | LeMans [ 24 črc 2013 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
Já opravdu nevím jestli IDF jsou vertikální, pokud jsou, tak samozřejmě ano, ale to je jen první důležitá věc pak následuje velká spousta dalších věcí co je pak třeba řešit a spočítat - to máte: velikosti těla karburátoru, hlavního difuzoru, vedlejšího difuzoru, vzdušníku, hlavní trysky, emulnzní trubice, akcelerační pumpy... Než sem to začal víc studovat tak jsem ani nevěděl že tam takový hejblata sou. |
Autor: | anthAn [ 24 črc 2013 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
Zlatá čtyřklapka a MSQ :D |
Autor: | LeMans [ 24 črc 2013 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
No.. myslím že každý má svoje :) tím myslím, že každá z těchhle cest má nějaká úskalí atd. Kdo preferuje "kladivo a šroubovák" ten preferuje karbce, kdo radši "IT cestu" zvolí 4klapu a MSQ či jinou pECU. |
Autor: | toki [ 25 črc 2013 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | N7A +weber/stvorklapka |
Nieco take?? http://rallybazar.sk/index.php?option=c ... 0&Itemid=1 |
Autor: | zde. [ 25 črc 2013 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
LeMans píše: Já opravdu nevím jestli IDF jsou vertikální, pokud jsou, tak samozřejmě ano, ale to je jen první důležitá věc pak následuje velká spousta dalších věcí co je pak třeba řešit a spočítat - to máte: velikosti těla karburátoru, hlavního difuzoru, vedlejšího difuzoru, vzdušníku, hlavní trysky, emulnzní trubice, akcelerační pumpy... Než sem to začal víc studovat tak jsem ani nevěděl že tam takový hejblata sou. Asi to znáš, ale pěkně to umí spočítat tento prográmek. Jinak teorie samozřejmě tady: http://skoda.daves.cz/Karburatory_WEBER |
Autor: | LeMans [ 25 črc 2013 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
ten prográmek znám ale na mých windowsech spočítá prd nevím proč :( |
Autor: | zde. [ 25 črc 2013 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
Tak mi pošli: Objem motoru v ccm, RPM kdy je špičkový výkon (píšou u toho please be realistic ), A jestli chceš tunit pro max power nebo flexibilitu. |
Autor: | LeMans [ 25 črc 2013 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
já už si to spočítal sám :) klasika růčo kalkulačůčo podle vzorečků :) ale dejme tomu 1998 ccm a 7000 rpm a pro max power. |
Autor: | Mike xr [ 25 črc 2013 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
čoveče když beru v úvahu upravu jakou chceš docílit tak bych přes těch 6500 asi fakt nechodilfurta (obdélník není čtverec) to je tajná šifra mistra lemamlasa |
Autor: | LeMans [ 25 črc 2013 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
Vy se tady pane vůbec neozývejte, víte, že na veškeré úpravy je uvaleno informační embargo. Tady takhle kurna pouštíš supertajné informace do éteru. |
Autor: | Majhul [ 25 črc 2013 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N7A +weber/stvorklapka |
to sem zvedavej na ten super tajnej projekt |
Stránka 5 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |