www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

N7A +weber/stvorklapka
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=988
Stránka 37

Autor:  toki [ 05 črc 2013 14:26 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Zlozite. Radsej zoberiem termopasku a vyskusam aj to APS

Autor:  LeMans [ 05 črc 2013 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

a když už to budeš mít dole tak můžeš slícovat svody s hlavou.

Autor:  LeMans [ 08 črc 2013 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

tož který... kdo poradí?
http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... earchText=

Autor:  toki [ 08 črc 2013 15:57 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Naco novy?? Na rallybazare zozenies pouzite za polovicu :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  LeMans [ 08 črc 2013 20:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Toki, ted mi nejde o to kokupit nový, jde jen o ten výběr který tam je i se specifikacema, které jsou momentálně pro mě španělskou vesnicí, tak bych rád, aby někdo fundovaný poradil a já už se na ty dané typy pak zaměřím při hledání 8-)

Autor:  Majhul [ 08 črc 2013 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Existuje na to vypocet podle objemu motoru atd,a podle nej ti vyleze jaky Webery budou pasovat.Kamos ma na 2.0 Toyote 48,ale treba na VW 2.0 jsou 45ky.Zkusim ti sehnat odkaz na stranky kde to resil on.Dalsi vec jsou svody,jak udelat dlouhe,to je taky alchimie,motor pak ma podle toho kroutak jinak.Neni to jako uplne sranda,a to uz vubec nemluvil o natryskovani,k tomu udelat vyfuk atd.atd.Stejne to vyzaduje brzdu na dokonale odladeni stejne tak jak ta programovatelne RJ,do ktere bych asi ja osabne sel radeji.

Autor:  LeMans [ 08 črc 2013 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Pro programovatelnou RJ jsem uz rozhodnuty. Za odkaz bych byl velmi vdecny, budu mit vyfuk ktery byl na motoru s weberem tak by to mohlo fungovat. Nema kamos nahodou zjistene kolik mu to pridalo vykonu? Pokud by to bylo nejak malo tak to pro me nema smysl...

Autor:  Wizzy [ 09 črc 2013 08:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Zvídavý dotaz - tou programovatelnou řídící jednotkou chceš na těch Weberech řídit konkrétně co? :-*))

Autor:  LeMans [ 09 črc 2013 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Předstih. Protože s rozdělovačem přichází dost dalších problémů, např. jak vyřešit podtlakové seřízení předstihu v závislosti na otáčkách aby přesně odpovídalo potřebám motoru.
Tak blbej abych s ní řídil vstřiky když tam bude karbec nejsem, na druhou stranu je možná i tato moje představa o řízení předstihu pomocí programovatelné ŘJ poněkud hloupá, to se rád nechám poučit. Možností a variant je hodně, zatím zjištuju a srovnávám všechny možnosti i nemožnosti.

Autor:  crazyape [ 09 črc 2013 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Ty v*le Mamlansi to te ta moje projizdka tolik navnadila? :**///

Autor:  malfis [ 09 črc 2013 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

To mi prijd lepsi a lehci throttle bodies

Autor:  LeMans [ 09 črc 2013 10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Crazy, no přiznám se, že byla takovým startovacím impulzem, zážitek to byl super a já si řekl, že je na čase do toho taky praštit, zprovoznit Satana a ty naše stroje porovnat :) ale ono to ve mně v podstatě po ty 4 roky co se dělal barák, dítě apod. jen dřímalo a čekalo na svou příležitost znovu se projevit :) Doba se změnila, předtím jsem potřeboval s RSem i normálně jezdit, teď už mám na denní ježdění jiné vozíky, takže do toho můžu jít trošku víc hardcore :) No a jak to dopadne se nechme všichni překvapit :) Jen už vím, že oproti původnímu plánu nepřijedu se Satanem, což mě trošku mrzí, protože jsem chtěl původně porovnat tyto dvě auta, ale život je změna.
Momentálně vstřebávám veškeré informace jako houba protože možností je spousta a nerad bych dělal zbytečné chyby kterých by se dalo vyvarovat. Každopádně mě čeká běh na dlouhou trať a já jsem zatím na samém začátku.

Autor:  LeMans [ 09 črc 2013 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re:

[quote="malfis"]To mi prijd lepsi a lehci throttle bodies[/quote
Jj vím, též o tom uvažuju, jen sem to nechtěl cpát sem, kde se diskutuje o weberu či 4klapce.
Momentálně prostě uvažuju o několika variantách zvažuji u každé pro a proti a pak se prostě nějakou cestou vydám. Zatím jsem se rozhodnul jít cestou programovatelné ŘJ, která mi přijde jednodušší než bastlit rozdělovač.
At udělám co udělám stejně s tím musím pak na brzdu a doladit to na brzdě ve spolupráci s nějakým machrem.
Bohužel se nemůžu nikde dopídit kolik přidá samotná montáž weberu či 4 klapky oproti napasování větší škrtící klapky

Autor:  Wizzy [ 09 črc 2013 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Ať už půjdeš cestou weberů nebo čtyřklapky (ta se mi v kombinaci s programovatelnou EEC zdá schůdnější), budeš muset mít za některou z klapek MAP (nebo ještě lépe MAP-T).. Předstih bez toho nedáš..

Autor:  LeMans [ 09 črc 2013 14:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Proč nedám předstih bez MAP senzoru? mám-li senzor polohy kliky..

Autor:  Radek124 [ 09 črc 2013 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

protože předstih závisí na otáčkách a zatížení motoru + dalších věcech

je rozdíl zda pojedeš dejme tomu na 2000 otáčkách a budeš plyn jen lehtat nebo ho budeš mít na podlaze.. takže to nestačí jen otáčky motoru.. když si vemeš rozdělovač tak ten má právě onen podtlak ze sání na úpravu předstihu..

Autor:  toki [ 09 črc 2013 18:06 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Zistil som ze som to 4 roky studoval a nic neviem. Chcel som to tam placnut, dat upravit RJ a hotovo...no je to ovela tazsie...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  LeMans [ 09 črc 2013 19:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Aha. no já věděl pouze o otáčkách.ale že má na předstih takový vliv i zatížení to sem nevěděl... tak tu trošku shrnu:

A - čtyřklapka + programovatelná ŘJ (prblém - pravděpodobně finance, naladění ŘJ)
B - weber + programovatelná ŘJ (já vím s MAP senzorem :) (problém naladění weberu, plus naladění ŘJ, finančně asi lepší než 4klapka)
C - weber + rozdělovač (problém - sehnat vhodný rozdělovač...)
D - škrtící klapka s větším průměrem + programovatelná ŘJ (problém - dobastlit klapku aby seděla, naladit ŘJ)
E - jenom větší škrtící klapka a klasická ŘJ - toto by mohlo fungovat ne? (problém dobastlit klapku... )

Ve všech případech snad kromě té větší škrtící klapky by bylo asi nutné udělat i svody a výfuk, aby to mělo opravdu smysl, čímž přibývá problém správě to spočítat a sehnat ty svody a výfuk..)

k programovatelné ŘJ bych asi nechal udělat i ostré vačky, jen je otázka zda nesehnat i pružiny, což už by ale zase bylo sakra drahé...

Co se přidání výkonu týká, řekl bych, že je to seřazeno od nejvyššího po nejnižší.

Autor:  angličák [ 09 črc 2013 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Nevím co chceš jezdit, ale jako nejlepší varianta v poměru k ceně mi přijde zhybridovat 2.3 a srát na todle ladění. Všechny ta kejkle s 4 klapkami apod jsou dle mého shrnuto investice v řádech desítek tisíc a to počítám s motorem, co to snese a nebleje z něj všude olej.

Autor:  toki [ 09 črc 2013 19:46 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Co si vsimam, webre su vacsinou na starych autach a na novsich su stvorklapky, takze radse touto cestou...

Nie je vacsia skrtiaca klapka na nic??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stránka 37 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/