www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

N7A +weber/stvorklapka
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=988
Stránka 17

Autor:  toki [ 11 kvě 2013 17:36 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Chlapci ake zlozite je prerobit N7A na webre alebo stvorklapku? Samozrejmost je RJ ale aj ostatne veci by som rad vedel. Dakujem :*/-) :-*)

Autor:  Radek124 [ 11 kvě 2013 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

jak se koupí programovatelná jednotkaa někdo ji dokáže naladit tak zbytek je "hračka"

Autor:  toki [ 11 kvě 2013 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Uprava chiptuningom nepomoze?

Autor:  malfis [ 11 kvě 2013 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Zaměřil bych se na zahraniční fóra... ale chiptuning opravdu ne... se musí na brzdu a odladit přesně. Jinak asi vstřiky a překopat celé sání na ně nebo kup za 30 litrů hotový Jenvey ITBs :**///

Autor:  toki [ 11 kvě 2013 23:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Tak je to potom velmi nakladne, pretoze som myslel ze treba len preprogramovat mnozstvo paliva a vzduchu. No neviem, to sa ani neoplati za tie €.

Autor:  Radek124 [ 11 kvě 2013 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

nj to si každý myslí že za 5000kč dostane xxx koní navíc ale takhle to není a ještě k tomu u N/A a opravdu nákup komponentů je to nejjednodušší ale naladit to aby to nějak jelo je věc druhá..

Autor:  anthAn [ 12 kvě 2013 01:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

toki píše:
Tak je to potom velmi nakladne, pretoze som myslel ze treba len preprogramovat mnozstvo paliva a vzduchu. No neviem, to sa ani neoplati za tie €.

Množství paliva přeprogramuješ, ale ten vzdich tam čipem nedostaneš ... chce to prostě větší přívody a nebo vrtulku :D
Lazení atmosféricky plněnýho motoru je vždy o tom dostat tam co nejvíc vzduchu... to je největší práce, dostat tam víc paliva to už je hračka...

Autor:  toki [ 12 kvě 2013 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Tak ked som videl tu N7A so stvorklapkou tak som mydlel ze to bude jednoduchsie a hlavne tak do 500€. No vidim ze tu by nestacilo ani 1000€. :-x

Autor:  Majhul [ 14 kvě 2013 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Tak nejjednodussi je dat tam Webery,popripade pretryskovany karburatory z motorky.celou elektroniku hodit do hajzlu,pridelat rozdelovac a tramtada :-*)**
Samozrejmne trochu prace ale jde to.

Autor:  zde. [ 14 kvě 2013 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Umel bys dat boxera 16v na Webery? Rozdelovac tam je ;-)

Autor:  toki [ 14 kvě 2013 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

A rozdelovac ako prirobis na motor kde nie je?

Autor:  angličák [ 14 kvě 2013 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Že by na vačku?

Autor:  kenny [ 14 kvě 2013 23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

tydle plány jsem taky mě před pár lety, a pokud nemáš prachy tak je to všechno o kecech. Já už měl sehnaný i ty karburátory, a pak jsem rači z auta sundal asi 200 kg váhy a bylo to o hodně levnější a na jízdě to bylo dost znát. (sprit na 400 m zlepšení o 0,5s)

Autor:  Majhul [ 15 kvě 2013 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Toki,presne jak napsal Anglicak,pridelas ho na vacku.kamos ted dodelal motor z MR2,postavili ho Webery 45,rozdelovac pridelali normalne z boku na vacku-rozdelovac ze skodovky bez podtlakove regulace.Nevim presne kde,ale mam za to ze sem videl fotku motoru 2,3 tusim Scorpio kde byl rozdelovac,tak ten by sel urcite na RS pouzit.Jinak znam cloveka ktery mel RS postavene na karburatorech z motorky tak s nim sem to i resil,jezdil s tim kopce a rikal ze to bylo peklo.Ja to budu urcite resit jestli se púustim do stavby motoru RS 2300.
Zde:to covece sem asi ani nevidel na boxeru nejakou takovouhle upravu :crazy:

Autor:  zde. [ 16 kvě 2013 09:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Jakto? Je to úplně stejné, jen jsou dál od sebe :**///
Karboše i s přírubama bych asi sehnal ;-)

Obrázek

Autor:  Majhul [ 16 kvě 2013 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

No tak to by nemel bejt problem :==) Sezen karbenatky a pak uz je to jen otazka toho to sladit.a vyresit palivo protoze webery nemaji zpatecku,ale to je taky resitelny jednoduse.Ten kamos co ma ten MR2 motor ma uplne novy KN na webwry,kdyby ses rozhl tak by je prodal za dobre :thumbup:

Autor:  anthAn [ 17 kvě 2013 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

hledej po webech co dělaj starý VW nebo Porsche ... http://www.flat4.org tam jsou tyhle věci řešený.... (co se týká boxera)

Autor:  LeMans [ 03 črc 2013 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

Já bych řekl, že nejlepší vzhledem k financím by asi bylo fakt jít cestou klasik rozdělovače, otázkou ale je, odhad, kolik taková úprava může cca přidat na výkonu?

Autor:  toki [ 03 črc 2013 12:46 ]
Předmět příspěvku:  N7A +weber/stvorklapka

Podla mna minimalne 50 koni urcite...optavte ma ak sa mylim...

Autor:  LeMans [ 03 črc 2013 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: N7A +weber/stvorklapka

cožee? jen samotná překopávka na 4 klapku že by hodila tolik kobylek? to si myslím že asi ne, ne? to už by se muselo vzít komplet - vačky, svody, možná i jinak výfuck, když to bude jinak sát.. Můj odhad byl tak 5 - 10 koní..

Stránka 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/