www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 28 dub 2024 05:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 03:20 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Kazdy vsade hovori ze EGR z eReSa von. No ja sa toho bojim. Ma to vplyv na vykon? Spotrebu? Nic tym nepokazim?? A co ta termo paska na zvody??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 03:42 
Offline
Kozel zahradníkem
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:32
Příspěvky: 1676
Bydliště: Hostinné
Neboj, nic tím nezkazíš, ba právě naopak spíš pomůžeš k lepšímu odvodu spalin.

Sundat svody, EGR vyrvat ven a díry po něm zavařit, plus si pak můžeš vnitřek svodů vybrousit, tam kde budeš mít zavařeno.

jinak co se týče termopásky tak ji na svodech mám a je znát, že v motorovým prostoru není takové teplo

_________________
Nějakého Forda mám ale nic co stojí za zmíňku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 04:14 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Hmm. No okej vyskusam to. A tie diery celkom zahladit??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 10:02 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Obrázek

Obrázek

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 10:22 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Presne tak som myslel. Aky je medzi tym rozdiel???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 10:50 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Myslím že očividný. Nečekej nějaký drastický nárůst výkonu. Ale pokud máš hned za hlavou ve výfuku takovéto cosi, tak je jasné, že proudění plynů není optimální, navíc je tam taky vnitřní svar, který tam tvoří báječný skok. Odhaduju to kolem 1-5 HP (ehm). Ale je to jen část skládačky, spíš než výkon to zlepší průběh výknou za předpokladu, že je motor v kondici, netáhne za sebou nějaký poloucpaný výfuk a nedýchá starým filtrem.

Jinak tento systém se jmenuje APS (Air Pulse System) a jeho smysl je zahřívat katalyzátor po startu a studeném motoru, po zbytek doby je tam jen a jen k ničemu.

Pokud máš Mk.VII, tak se jen připrav, že to nepůjde až tak fajn z toho dostat, nevím proč jeto tam oproti Mk.V/VI silněji zavařeno. Ale jde to..

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 26 led 2013 20:50 
Offline
pokročilej Escorťák

Registrován: 25 úno 2012 17:25
Příspěvky: 188
Bydliště: Slovensko
Aky je rozdiel v odstraneni toho APS na rs 2000 EGR na zetecu? Ake to ma pozitiva a negativa na zetecu? Podla toho co som cital tak je potrebne uravovat aj nieco na sacom potrubi ci sa milim?

_________________
Ford Escort cabrio xr3i, 2.0 DOHC 110kw, Tmava zelena metaliza, el. okna, pneu 215/40/R16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 26 led 2013 21:44 
Offline
Drbna Kelišová
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2011 14:22
Příspěvky: 1646
Bydliště: Orlová - tam kde sny končí happyendem
no ono to egr je daleko horší než APS jelikož přisává do sání zplodiny s výfuku a pak je to cele zasrané od sraček. není nic těžkého to vyhodit jen se musí zaslepit díra na sání a výfuku v jednotce se pak objeví 1 chyba ale ta ničemu nevadí...

_________________
escort 2.0 Turbo 200kw +
mondeo mkIII combi ghia 2.0 benzín..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 12:47 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
K tomu výfuku dodám, že stačí sehnat svody bez EGR a je to...a to když už bych řešil svody, tak bych rovnou šel do jiných, než do origo silně restriktivní litiny....

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 13:41 
Offline
Drbna Kelišová
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2011 14:22
Příspěvky: 1646
Bydliště: Orlová - tam kde sny končí happyendem
jo no ty svody sou :crazy: .. nejlépe st170 upravené rs2K, nebo nějaké přímo na zeteca..

_________________
escort 2.0 Turbo 200kw +
mondeo mkIII combi ghia 2.0 benzín..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 14:25 
Offline
Escort MK7 1.3 44kW
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 22:20
Příspěvky: 2002
Bydliště: Praha 9
Jojo ST170 :==*)

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW Colorado Red

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:05 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Rs2000 zvody su zevraj ok...len ma zaujima ako najlepsie zrobit vejfuk. Holu ruru od zvodov a na konci rezonator?? Aky priemer vyfuku? Lebo toto mi s presnostou nevie nikto povedat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:09 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
jo.. tohle je nejlepsi reseni proto, aby to hovno jelo :-*))))))

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:14 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Preto sa pytam ako to vyriesit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:23 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
nejlepsi je origo vyfuk, jede to nejlip a nedela to ostudu kravalem :==)

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:30 
Offline
Drbna Kelišová
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2011 14:22
Příspěvky: 1646
Bydliště: Orlová - tam kde sny končí happyendem
můžeš vyhodit kat a dát místo něho trubku ..

_________________
escort 2.0 Turbo 200kw +
mondeo mkIII combi ghia 2.0 benzín..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:41 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Kat je hned prvy za zvodmi??? Mam tam dieru asi s priemerom 15 cm a robi to slusny kraval. No auto stratilo tah. Takze najlepsi je origo vyfuk?? :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 18:56 
Offline
Escort MK7 1.3 44kW
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 22:20
Příspěvky: 2002
Bydliště: Praha 9
Tak musí tam být alespoň nějaký tlumič... např. střední pokud chceš mít vzadu laděný. Místo catu můžeš mít rouru s vlnovcem.. A průměr myslím 55mm.

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW Colorado Red

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 19:00 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Ano, kat je hned první na cestě, jeho odstranění je maximum, co bych řešil, střed a konec origo, nebo maximálně nějaký slušně navržený laďák, ne průchozí!

Atmosférický motor protě tlumiče potřebuje,ačkoliv se jistě najde mnoho lidí, kteří budou tvrdit že ne, tak to tak prostě je. Pokud to není nějak hrubě vyladěný motor, nebo turbína, tak bych ho o protitlaky ve výfuku neochuzoval...

Pokud máš ve výfuku 15 cm díru, tak není divné, že to nejede..

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: EGR
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 19:16 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Tu dieru neriesim kedze je ereso uz 3 mesiace v garazi. Chcel som to riesit len som sa chcel poradit s expertmi. Takze kat vybrat a ostatne nechat hej.

Btw naco su tie protitlaky?? Nie je vhodne aby spaliny mali volnu cestu?

Dakujem za rady!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz