www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

EGR
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=822
Stránka 12

Autor:  toki [ 25 led 2013 03:20 ]
Předmět příspěvku:  EGR

Kazdy vsade hovori ze EGR z eReSa von. No ja sa toho bojim. Ma to vplyv na vykon? Spotrebu? Nic tym nepokazim?? A co ta termo paska na zvody??

Autor:  Jerikkk [ 25 led 2013 03:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Neboj, nic tím nezkazíš, ba právě naopak spíš pomůžeš k lepšímu odvodu spalin.

Sundat svody, EGR vyrvat ven a díry po něm zavařit, plus si pak můžeš vnitřek svodů vybrousit, tam kde budeš mít zavařeno.

jinak co se týče termopásky tak ji na svodech mám a je znát, že v motorovým prostoru není takové teplo

Autor:  toki [ 25 led 2013 04:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Hmm. No okej vyskusam to. A tie diery celkom zahladit??

Autor:  angličák [ 25 led 2013 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Obrázek

Obrázek

Autor:  toki [ 25 led 2013 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Presne tak som myslel. Aky je medzi tym rozdiel???

Autor:  angličák [ 25 led 2013 10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Myslím že očividný. Nečekej nějaký drastický nárůst výkonu. Ale pokud máš hned za hlavou ve výfuku takovéto cosi, tak je jasné, že proudění plynů není optimální, navíc je tam taky vnitřní svar, který tam tvoří báječný skok. Odhaduju to kolem 1-5 HP (ehm). Ale je to jen část skládačky, spíš než výkon to zlepší průběh výknou za předpokladu, že je motor v kondici, netáhne za sebou nějaký poloucpaný výfuk a nedýchá starým filtrem.

Jinak tento systém se jmenuje APS (Air Pulse System) a jeho smysl je zahřívat katalyzátor po startu a studeném motoru, po zbytek doby je tam jen a jen k ničemu.

Pokud máš Mk.VII, tak se jen připrav, že to nepůjde až tak fajn z toho dostat, nevím proč jeto tam oproti Mk.V/VI silněji zavařeno. Ale jde to..

Autor:  1piper11 [ 26 led 2013 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Aky je rozdiel v odstraneni toho APS na rs 2000 EGR na zetecu? Ake to ma pozitiva a negativa na zetecu? Podla toho co som cital tak je potrebne uravovat aj nieco na sacom potrubi ci sa milim?

Autor:  Radek124 [ 26 led 2013 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

no ono to egr je daleko horší než APS jelikož přisává do sání zplodiny s výfuku a pak je to cele zasrané od sraček. není nic těžkého to vyhodit jen se musí zaslepit díra na sání a výfuku v jednotce se pak objeví 1 chyba ale ta ničemu nevadí...

Autor:  angličák [ 28 led 2013 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

K tomu výfuku dodám, že stačí sehnat svody bez EGR a je to...a to když už bych řešil svody, tak bych rovnou šel do jiných, než do origo silně restriktivní litiny....

Autor:  Radek124 [ 28 led 2013 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

jo no ty svody sou :crazy: .. nejlépe st170 upravené rs2K, nebo nějaké přímo na zeteca..

Autor:  malfis [ 28 led 2013 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Jojo ST170 :==*)

Autor:  toki [ 28 led 2013 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Rs2000 zvody su zevraj ok...len ma zaujima ako najlepsie zrobit vejfuk. Holu ruru od zvodov a na konci rezonator?? Aky priemer vyfuku? Lebo toto mi s presnostou nevie nikto povedat.

Autor:  fonz [ 28 led 2013 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

jo.. tohle je nejlepsi reseni proto, aby to hovno jelo :-*))))))

Autor:  toki [ 28 led 2013 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Preto sa pytam ako to vyriesit.

Autor:  fonz [ 28 led 2013 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

nejlepsi je origo vyfuk, jede to nejlip a nedela to ostudu kravalem :==)

Autor:  Radek124 [ 28 led 2013 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

můžeš vyhodit kat a dát místo něho trubku ..

Autor:  toki [ 28 led 2013 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Kat je hned prvy za zvodmi??? Mam tam dieru asi s priemerom 15 cm a robi to slusny kraval. No auto stratilo tah. Takze najlepsi je origo vyfuk?? :shock:

Autor:  malfis [ 28 led 2013 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Tak musí tam být alespoň nějaký tlumič... např. střední pokud chceš mít vzadu laděný. Místo catu můžeš mít rouru s vlnovcem.. A průměr myslím 55mm.

Autor:  angličák [ 28 led 2013 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Ano, kat je hned první na cestě, jeho odstranění je maximum, co bych řešil, střed a konec origo, nebo maximálně nějaký slušně navržený laďák, ne průchozí!

Atmosférický motor protě tlumiče potřebuje,ačkoliv se jistě najde mnoho lidí, kteří budou tvrdit že ne, tak to tak prostě je. Pokud to není nějak hrubě vyladěný motor, nebo turbína, tak bych ho o protitlaky ve výfuku neochuzoval...

Pokud máš ve výfuku 15 cm díru, tak není divné, že to nejede..

Autor:  toki [ 28 led 2013 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR

Tu dieru neriesim kedze je ereso uz 3 mesiace v garazi. Chcel som to riesit len som sa chcel poradit s expertmi. Takze kat vybrat a ostatne nechat hej.

Btw naco su tie protitlaky?? Nie je vhodne aby spaliny mali volnu cestu?

Dakujem za rady!

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/