www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 27 dub 2024 19:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 00:49 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
mensi navod jak vyrobit tohle zadarmo :mrgreen:
Obrázek
Obrázek

staci vzit nadobku z aktivnim uhlim z mkV a trochu upravit..

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 07:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 17:51
Příspěvky: 1120
Bydliště: Praha
:thumbup:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -----> Diagnostika ForDiag <----- Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 09:09 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
:thumbup:

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 16:03 
Offline
Král Káčkoslav
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 19:17
Příspěvky: 1059
Bydliště: Medlov, jihomoravsky kraj
:thumbup:

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1St edition 96'
Ford Mondeo titanium 11'
Suzuki GSX 650 F 08'
Hromada motocyklů zn. Jawa


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 18:49 
Offline
korean cars fan
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:05
Příspěvky: 176
Bydliště: ZL
ještě bych s dovolením doplnil, že vstup do "zachycovače" nesmí mít menší průměr než výstup z motoru :-)

_________________
RS killer...nissan sunny gti...zazimován...under construction
MB w124 300D...slow car


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 20:12 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Proč?

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 09 lis 2011 20:35 
Offline
korean cars fan
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:05
Příspěvky: 176
Bydliště: ZL
co jsem studoval :lol: tak by to tak prostě být mělo :-D mě se to jeví jako docela logické, jinak by to fungovalo jako trychtýř ne? :idea: a stejně jestli to blije olej do sání, tak by to chtělo spíš chirurgický zákrok v motoru :thumbup:

_________________
RS killer...nissan sunny gti...zazimován...under construction
MB w124 300D...slow car


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 11 lis 2011 00:32 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2011 14:01
Příspěvky: 70
Bydliště: SVK - Kosice
dobra praca ;)

_________________
Ex: Ford Escort RS2000 MKV | PowerFlex kit | Weitec HICON GTN coilovers | 205/40 R17 | INDIGLO Gauges

Momentalne: BMW E46 323Ci M-tech II


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 22:48 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2012 21:19
Příspěvky: 166
Bydliště: Bratisalva
na paradu :-)

_________________
.......::::::::::RS2000 Cabrio mk6:::::::::.......

ex fordy: fiesta mk3 - 4ks, escort mk5 RS, mk7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 22:51 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Asi jsem nevzdělanec ale k čemu to je dobré? Aby se nedostal olej do sání?

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 22:55 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2012 21:19
Příspěvky: 166
Bydliště: Bratisalva
no nebude ti prskat na filter... original ide ta hadica do airboxu pod vzduchovy filter

_________________
.......::::::::::RS2000 Cabrio mk6:::::::::.......

ex fordy: fiesta mk3 - 4ks, escort mk5 RS, mk7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 22:57 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
tady je neco napsane :mrgreen: http://tuning-individual.cz/tuning/sect ... catch-tank

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 23:09 
Offline
Neználek
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2011 19:48
Příspěvky: 405
Bydliště: Český Krumlov
Díky :)... Jinak MKIV má tu nádobku s aktivním uhlím pod pravým blatníkem že?

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 23:11 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2012 21:19
Příspěvky: 166
Bydliště: Bratisalva
5-7 maju tam, tak asi aj 4ka ale nie som isty, pozri radsej

_________________
.......::::::::::RS2000 Cabrio mk6:::::::::.......

ex fordy: fiesta mk3 - 4ks, escort mk5 RS, mk7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 20 bře 2012 17:30 
Offline
Performance Dickytuner
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2011 07:45
Příspěvky: 889
pane, ten vnitrek ale mate blbe :-D

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 25 zář 2012 19:50 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2011 21:28
Příspěvky: 1182
Bydliště: Nováky City
planujem si niečo podobne zhlobit do Kávenky,aky objem by to malo mat a de splašim taky filtrik za rozumnu cenu? Vratku do sania neplanujem,tak nech mi to tam nečmudi len tak

_________________
Escort mkIII tuzex edition 1983
Granada kombi 1985
Mondeo ST220 2003
:"WEBER náskok vdaka technike"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 07 led 2013 22:24 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Je to cisto len na to aby necakal olej na filter??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 07 led 2013 22:28 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Po precitani linku vyssie beriem otazku spat :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: oil‑catch
PříspěvekNapsal: 08 led 2013 10:33 
Offline
Performance Dickytuner
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2011 07:45
Příspěvky: 889
Spravne ten system ma fungovat tak ze, nadoba ma vstup a vystup....uvnitr nadoby je prepazka a pod prepazkou dratenka pro filtraci. Z vstupniho otvoru vede trubka do dratenky a z vystupniho do prazdneho prostoru nad prepazkou, prepazka ma odvetravaci otvory.

Originalni odvetravaci system je pripojeny zpet do sani kde olejove vypary vysava podtlak.

Obrázek

Takto funguje i oilcatch, na vstup pripojis odvetrani klikove hridele + hlavy a vystup pripojis zpet do sani aby probehla filtrace a podtlak zbytky oleje vysaval.

Chtel jsem dat fotky sveho vnitrku oilcatche ale nekde jsem je ztratil.
Tady je alespon teorie, jinak prodavane oil catche jsou jen prazdne nadoby bez niceho takze doporucuji jeho domaci vyrobu.


oilcatch -> Obrázek



Tady fotka z realu jak je to zapojene...jelikoz nemam originalni airbox a trosku jinak udelany sani a vzduchovy filtr, musel jsem odstavit volnobezny ventil ktery jsem nahradil oddechovym filtrikem + kohoutem na zahradni hadici kterym reguluju volnobeh :)

Obrázek

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz