www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Ostré vačky N7A
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=1071
Stránka 33

Autor:  Tomin [ 12 led 2015 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Tady me posbirane+poznamky:

Kód:
rs2000 n7a a Scorpio n3a maji stejne vacky
 http://php5.archive.danielclayton.com/www.sillyproject.com/martyn/rs2000.htm
 http://www.fordscorpio.co.uk/engdata16v.htm

 lift IN: 9.99mm
 lift ex: 9.16mm

      Lift      Timing      Full lift
 in:       9.99mm      9BTDC-59ABDC   ?248deg.   9/59/57/11
 ex:       9.16mm      57BBDC-11ATDC   ?248deg.   

 valves   INLET:   33.5mm
   EXHAUST:30.0mm
overlap: ex close - in open = 11ATDC-9BTDC = 20 st.

Autor:  Majhul [ 13 led 2015 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Rosto urcite super.kazdej je rad za kazdou radu...Od toho fora preci sou :thumbup:
S otackama vys urcite nepujdu,prijde mi to jako uplna blbost tocit auto do nesmyslu kdyz uz ses stejne za krivkou kroutaku i vykonu,ani do ted se priznam ze sem malokdy-jestli vubec nekdy slysel omezovac.mam ted prevodovku poskladanou tak ze vyuzivam nekterou sferu otacek pod kterou to nepada pri prerazeni a vnich se budu drzet i dal.Takze to je jenom dobre ze nebudou potreba-nebo nebude to mit vliv s tema pruzinama.
Hydra pujdou pryc urcite,olej je nestabilni,pevna vule bude presnejsi.
Jinak hned dodam zas do myho projektu az budou tak aktualni fotky a dalsi progres..

Autor:  Rosťa-rs [ 15 led 2015 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Správně !! Výývoj :-D teď právě sedím v Rychnově na Náměstí v hospodě :-D

Stránka 33 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/