www.ford-escort.cz http://www.ford-escort.cz/phpBB3/ |
|
Ostré vačky N7A http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=1071 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Tomin [ 12 led 2015 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostré vačky N7A |
Tady me posbirane+poznamky: Kód: rs2000 n7a a Scorpio n3a maji stejne vacky
http://php5.archive.danielclayton.com/www.sillyproject.com/martyn/rs2000.htm http://www.fordscorpio.co.uk/engdata16v.htm lift IN: 9.99mm lift ex: 9.16mm Lift Timing Full lift in: 9.99mm 9BTDC-59ABDC ?248deg. 9/59/57/11 ex: 9.16mm 57BBDC-11ATDC ?248deg. valves INLET: 33.5mm EXHAUST:30.0mm overlap: ex close - in open = 11ATDC-9BTDC = 20 st. |
Autor: | Majhul [ 13 led 2015 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostré vačky N7A |
Rosto urcite super.kazdej je rad za kazdou radu...Od toho fora preci sou S otackama vys urcite nepujdu,prijde mi to jako uplna blbost tocit auto do nesmyslu kdyz uz ses stejne za krivkou kroutaku i vykonu,ani do ted se priznam ze sem malokdy-jestli vubec nekdy slysel omezovac.mam ted prevodovku poskladanou tak ze vyuzivam nekterou sferu otacek pod kterou to nepada pri prerazeni a vnich se budu drzet i dal.Takze to je jenom dobre ze nebudou potreba-nebo nebude to mit vliv s tema pruzinama. Hydra pujdou pryc urcite,olej je nestabilni,pevna vule bude presnejsi. Jinak hned dodam zas do myho projektu az budou tak aktualni fotky a dalsi progres.. |
Autor: | Rosťa-rs [ 15 led 2015 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ostré vačky N7A |
Správně !! Výývoj teď právě sedím v Rychnově na Náměstí v hospodě |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |