www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Ostré vačky N7A
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=1071
Stránka 23

Autor:  zde. [ 12 črc 2013 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

A jak seženeš originál ostrou vačku?
Normální vačce předělané od Kreibicha se nemůže nic stát, jsou-li zdvihátka v pořádku.

Autor:  toki [ 12 črc 2013 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Ostré vačky N7A

Tak budem vam verit, lebo od ludi z motorsportu z ceska som este nepocul krive slovo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  crazyape [ 16 črc 2013 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Presne tak, ostra vacka je puvodni vacka ktera se navaruje,dobrusuje a nitriduje.... vse zalezi dle pozadavku zakaznika. S tim uz ti poradi odpovedny clovek ktery to bude delat. Napr od Krejbicha funguji bezproblemove a jezdi na nich vetsina lidi.

Problem nastava ten ze "ostra" vacka neni jen o namontovani na seriove kola a seriove casovani motoru. Strojar ti musi dat presne udaje (uhly) jak "nove" "ostre" vacky nastavit a ty je potom pomoci regulovatelnych kol na vackach nastavujes podle tzv "uhlomeru" ktery se pridelava na kliku.

U RSsa je celkem malo misto takze motor musi ven z auta, u aut kde je dobry pristup se optimalne tato operace dela primo na brzde.
Pokud budes mit upravenou vacku na seriovy system tzn na seriove zdvihatka resp seriove zdvihatka a tvrdsi pruziny tak by to mela pobrat i seriova jednotka.

Je jasne ze s programovatelnou ci optimalizaci puvodni jednotky ( o cemz se u N7A moc bavit nemuzeme) se dostaneme na uplne jiny vykon nez se seriovou.

Autor:  toki [ 16 črc 2013 15:38 ]
Předmět příspěvku:  Ostré vačky N7A

Takze opat je to o ladeni a nie je to len plug&play.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  zde. [ 16 črc 2013 16:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Tak nejaky "fast road" budou plug&play..

Autor:  LeMans [ 16 črc 2013 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Teď dám asi blbej dotaz, ale proč bysme se nemohli bavit o optimalizaci řídící jednotky u RSa?

Autor:  kenny [ 16 črc 2013 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

a záléží i dost právě na tvrdosti originálních pružin ventilů. Už dvakrát se nám na dílně stalo (u oplů), že zákazník chtěl ostrou vačku, ale už nechtěl investovat do tvrdčich ventilových pružin a nakonec měl motor ještě horší výkon než se seriovou vačkou a stejně se pak museli koupit pružiny a zas to celý předělat a pak to jelo jak má. A ŘJ byli chipnutý.

Autor:  kenny [ 16 črc 2013 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Scháněl jsem dva roky někoho kdo mi chipne jednotku na N7A a nikoho jsem nesehnal, u dvou lidí jsem jí měl a nikdo ji neuměl chipnout.

Autor:  LeMans [ 16 črc 2013 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

aha.. no zajímavé. Tady ve Zlíně je firma ti se pyšní že dokážou chipnout většinu ŘJ.... Kenny když už jsi tu co tak stojí tvrdší pružiny? Je pravda, že tato úprava by měla jít ruku v ruce...

Autor:  kenny [ 16 črc 2013 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

nevim co na fordy, ale na opla na šestival vycházeli na 1500kč ale jelikož jsme brali tři šestiválcový vačky tak nám je dali jako dárek. Ale byli jsme pro to přímo v německu v Dimitrios Bilas.

Autor:  LeMans [ 16 črc 2013 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

tak to není zdaleka tak hrozná cena já se obával horší dardy, předpokládám, že na fordy by to nemělo být diametrálně odlišné.

Autor:  kenny [ 16 črc 2013 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

tak bylo to za 12 pružin, na n7a jich je 16 tak to asi bude o něco drašší, ale o kolik. A hlavně to jsou už dva roky co jsme to kupovali tak se ceny mohli změnit.

Autor:  LeMans [ 17 črc 2013 11:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

tak když to i s nějakým zdražením atd. bude do 3 tisíc tak je to furt jakž takž.

Autor:  Majhul [ 06 led 2015 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Mel by tu nekdo prosim vas odkaz na stavitelna vackova kola?nasel sem jen od Burtona ale docela drahe :crazy:

Autor:  Tomin [ 07 led 2015 16:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

http://www.catcams.co.uk/acatalog/Ford_pulleys.html
http://www.dli-teknik.se/index.php?sect ... 34&lang=en

Hledej TFO002, ale zadna lace to neni.

Autor:  Rosťa-rs [ 09 led 2015 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

A jaké časování má vlastně ta vačka z RS2000? víte to někdo? mne by to hrozně zajímalo :-D nebo nechcete někdo dojet na návštěvu že bych vám to skouknul :-) :-D Jinak tady přes kopec je firma která vačky přebrušuje tedy je schopná to udělat a vačky se cementují povrchově a pak až brousí ostrá vačka 260/260 na favála stála litr.
Jinak já když chci časovat vačky jinak tak mám na to udělané takové pravítko no a třeba jsme pak přišli že známý na focusu měl sací o 8° a výfukovou o5° posunutou jinak než to mělo být. Pak se divil že po výměně rozvodů auto jelo huř :-D

Autor:  Majhul [ 11 led 2015 21:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

Tomin: Diky,toto presne sem taky nasel,nic levnyho..
Rosta-rs:Nevim jaky casovani to ma origo.Ja vezu vacky na brebrus k p.Krejbichovi do Prahy.na Catcams maji supr tabulku,mas tam podle pouziti vsechny udaje,jaky stupne,jak to nacasovat,jaky vule ventilu,atd.I ty kola uz sem vyresil,upravim origo kola aby sla nastavit.Zas me hrablo,je ted asi mesic cas tak pujdu udelat celou hlavu,skusim co se z RS da za rozumny penize dostat :D

Autor:  Rosťa-rs [ 11 led 2015 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

určo jdi do toho !!! všechna čest ty stránky neznám :-) pro kterou variantu ses rozhodl ?

Autor:  Majhul [ 11 led 2015 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx

Nejspis variant 4.Jeste to proberu s p.Krejbichem az tam pojedu.Znamena to jeste vyhazet hydrostely a udelat manualne stavitelne vule,ale to uz mam taky vymyslene.Jeste mozna tvrdsi pruziny,ale to jeste nevim presne.

Autor:  Rosťa-rs [ 11 led 2015 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostré vačky N7A

No co vím tak tvrdší pružiny by jsi měl potřebovat jen tehdy kdyby jsi točil víc otáček než do teď a pak jestli vyjde ten zdvih hydroštelů tak je budeš moct nechat, mají nějakou rezervu co se týče minimálního zdvihu a to že je větší maximální zdvih ti nevadí jen by mělo stačit prověřit jestli nenarazí ale milimetr navíc není moc

ovšem pevné hrníčky jsou prý lepší pro stabilitu rozvodu a jestli budeš točit víc otáček tak by to mělo být vhodnější ale tak na 7tis ot by jsi musel mít ty dvě poslední navíc tam by se už hodně projevovaly hmotnosti
V podctatě kdyby jsi nechal hydroštely tak by se tě týkaly skoro ty maximální hodnoty vačky
kolem 260st jsou na domácí ježdění úplně v poho, posune to krouťák tak o tis otáček výš líp se to vytáčí a tak.
kolem 290st to už nastává trochu problém z volnoběhem lehce začíná kolísat-ale bylo to u auta s kompletně odlehčeným spodkem.
střih ventilů kolem 20st překrytí jsem testoval a je to v pohodě bylo to stabilní a jelo to v klídku a když se podíváš co mám na RQB tak bych asi volil ještě o stupeň výš :-D no ikdyž záleží z jakou budeš počítat ventilovou vůli :-)


http://www.jpeg.cz/obrazek/yNv -tady moje tabulka už mám lepší s více motory. Ale mám ji na noťasu jestli chceš pošlu ti ji.
Nevím jestli pomáhám ale toto je takovéto nejdůležitější co vím :-D každopádně dej vědět :-)

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/