www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 29 bře 2024 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 12 črc 2013 15:53 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
A jak seženeš originál ostrou vačku?
Normální vačce předělané od Kreibicha se nemůže nic stát, jsou-li zdvihátka v pořádku.

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 12 črc 2013 18:47 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Tak budem vam verit, lebo od ludi z motorsportu z ceska som este nepocul krive slovo.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 14:04 
Offline
Performance Dickytuner
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2011 07:45
Příspěvky: 889
Presne tak, ostra vacka je puvodni vacka ktera se navaruje,dobrusuje a nitriduje.... vse zalezi dle pozadavku zakaznika. S tim uz ti poradi odpovedny clovek ktery to bude delat. Napr od Krejbicha funguji bezproblemove a jezdi na nich vetsina lidi.

Problem nastava ten ze "ostra" vacka neni jen o namontovani na seriove kola a seriove casovani motoru. Strojar ti musi dat presne udaje (uhly) jak "nove" "ostre" vacky nastavit a ty je potom pomoci regulovatelnych kol na vackach nastavujes podle tzv "uhlomeru" ktery se pridelava na kliku.

U RSsa je celkem malo misto takze motor musi ven z auta, u aut kde je dobry pristup se optimalne tato operace dela primo na brzde.
Pokud budes mit upravenou vacku na seriovy system tzn na seriove zdvihatka resp seriove zdvihatka a tvrdsi pruziny tak by to mela pobrat i seriova jednotka.

Je jasne ze s programovatelnou ci optimalizaci puvodni jednotky ( o cemz se u N7A moc bavit nemuzeme) se dostaneme na uplne jiny vykon nez se seriovou.

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 15:38 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 2012 12:16
Příspěvky: 1243
Takze opat je to o ladeni a nie je to len plug&play.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 16:32 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Tak nejaky "fast road" budou plug&play..

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:10 
Offline
huba jede ruky stojí
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2013 14:51
Příspěvky: 497
Bydliště: Medlovská bažina
Teď dám asi blbej dotaz, ale proč bysme se nemohli bavit o optimalizaci řídící jednotky u RSa?

_________________
Ugly Duck: "překrásné" RS 2000 mk 7 na racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:11 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2011 17:51
Příspěvky: 396
Bydliště: Mělník - Vehlovice
a záléží i dost právě na tvrdosti originálních pružin ventilů. Už dvakrát se nám na dílně stalo (u oplů), že zákazník chtěl ostrou vačku, ale už nechtěl investovat do tvrdčich ventilových pružin a nakonec měl motor ještě horší výkon než se seriovou vačkou a stejně se pak museli koupit pružiny a zas to celý předělat a pak to jelo jak má. A ŘJ byli chipnutý.

_________________
Escort cabrio MKV RS2000 málo muziky za hodně peněz 1km/21kč
Ford Transit hodně muziky za málo peněz 1km/2,5kč

a několik soplů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:12 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2011 17:51
Příspěvky: 396
Bydliště: Mělník - Vehlovice
Scháněl jsem dva roky někoho kdo mi chipne jednotku na N7A a nikoho jsem nesehnal, u dvou lidí jsem jí měl a nikdo ji neuměl chipnout.

_________________
Escort cabrio MKV RS2000 málo muziky za hodně peněz 1km/21kč
Ford Transit hodně muziky za málo peněz 1km/2,5kč

a několik soplů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:15 
Offline
huba jede ruky stojí
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2013 14:51
Příspěvky: 497
Bydliště: Medlovská bažina
aha.. no zajímavé. Tady ve Zlíně je firma ti se pyšní že dokážou chipnout většinu ŘJ.... Kenny když už jsi tu co tak stojí tvrdší pružiny? Je pravda, že tato úprava by měla jít ruku v ruce...

_________________
Ugly Duck: "překrásné" RS 2000 mk 7 na racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:18 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2011 17:51
Příspěvky: 396
Bydliště: Mělník - Vehlovice
nevim co na fordy, ale na opla na šestival vycházeli na 1500kč ale jelikož jsme brali tři šestiválcový vačky tak nám je dali jako dárek. Ale byli jsme pro to přímo v německu v Dimitrios Bilas.

_________________
Escort cabrio MKV RS2000 málo muziky za hodně peněz 1km/21kč
Ford Transit hodně muziky za málo peněz 1km/2,5kč

a několik soplů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:23 
Offline
huba jede ruky stojí
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2013 14:51
Příspěvky: 497
Bydliště: Medlovská bažina
tak to není zdaleka tak hrozná cena já se obával horší dardy, předpokládám, že na fordy by to nemělo být diametrálně odlišné.

_________________
Ugly Duck: "překrásné" RS 2000 mk 7 na racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 16 črc 2013 22:25 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2011 17:51
Příspěvky: 396
Bydliště: Mělník - Vehlovice
tak bylo to za 12 pružin, na n7a jich je 16 tak to asi bude o něco drašší, ale o kolik. A hlavně to jsou už dva roky co jsme to kupovali tak se ceny mohli změnit.

_________________
Escort cabrio MKV RS2000 málo muziky za hodně peněz 1km/21kč
Ford Transit hodně muziky za málo peněz 1km/2,5kč

a několik soplů


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 17 črc 2013 11:17 
Offline
huba jede ruky stojí
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2013 14:51
Příspěvky: 497
Bydliště: Medlovská bažina
tak když to i s nějakým zdražením atd. bude do 3 tisíc tak je to furt jakž takž.

_________________
Ugly Duck: "překrásné" RS 2000 mk 7 na racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 06 led 2015 22:27 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 08 pro 2012 14:35
Příspěvky: 298
Bydliště: Rychnov nad Knežnou
Mel by tu nekdo prosim vas odkaz na stavitelna vackova kola?nasel sem jen od Burtona ale docela drahe :crazy:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 07 led 2015 16:20 
Offline
nováček

Registrován: 05 lis 2011 15:34
Příspěvky: 32
http://www.catcams.co.uk/acatalog/Ford_pulleys.html
http://www.dli-teknik.se/index.php?sect ... 34&lang=en

Hledej TFO002, ale zadna lace to neni.

_________________
Sierra N9C+16v+turbo ve stavbě
Mondeo MK4 2.5T I5
Mondeo MK2 Ghia 1.8 blacktop '2000


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 09 led 2015 10:25 
Offline
pokročilej Escorťák

Registrován: 22 srp 2013 17:47
Příspěvky: 124
Bydliště: Zlín
A jaké časování má vlastně ta vačka z RS2000? víte to někdo? mne by to hrozně zajímalo :-D nebo nechcete někdo dojet na návštěvu že bych vám to skouknul :-) :-D Jinak tady přes kopec je firma která vačky přebrušuje tedy je schopná to udělat a vačky se cementují povrchově a pak až brousí ostrá vačka 260/260 na favála stála litr.
Jinak já když chci časovat vačky jinak tak mám na to udělané takové pravítko no a třeba jsme pak přišli že známý na focusu měl sací o 8° a výfukovou o5° posunutou jinak než to mělo být. Pak se divil že po výměně rozvodů auto jelo huř :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 21:17 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 08 pro 2012 14:35
Příspěvky: 298
Bydliště: Rychnov nad Knežnou
Tomin: Diky,toto presne sem taky nasel,nic levnyho..
Rosta-rs:Nevim jaky casovani to ma origo.Ja vezu vacky na brebrus k p.Krejbichovi do Prahy.na Catcams maji supr tabulku,mas tam podle pouziti vsechny udaje,jaky stupne,jak to nacasovat,jaky vule ventilu,atd.I ty kola uz sem vyresil,upravim origo kola aby sla nastavit.Zas me hrablo,je ted asi mesic cas tak pujdu udelat celou hlavu,skusim co se z RS da za rozumny penize dostat :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 21:31 
Offline
pokročilej Escorťák

Registrován: 22 srp 2013 17:47
Příspěvky: 124
Bydliště: Zlín
určo jdi do toho !!! všechna čest ty stránky neznám :-) pro kterou variantu ses rozhodl ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 21:43 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 08 pro 2012 14:35
Příspěvky: 298
Bydliště: Rychnov nad Knežnou
http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx

Nejspis variant 4.Jeste to proberu s p.Krejbichem az tam pojedu.Znamena to jeste vyhazet hydrostely a udelat manualne stavitelne vule,ale to uz mam taky vymyslene.Jeste mozna tvrdsi pruziny,ale to jeste nevim presne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostré vačky N7A
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 22:31 
Offline
pokročilej Escorťák

Registrován: 22 srp 2013 17:47
Příspěvky: 124
Bydliště: Zlín
No co vím tak tvrdší pružiny by jsi měl potřebovat jen tehdy kdyby jsi točil víc otáček než do teď a pak jestli vyjde ten zdvih hydroštelů tak je budeš moct nechat, mají nějakou rezervu co se týče minimálního zdvihu a to že je větší maximální zdvih ti nevadí jen by mělo stačit prověřit jestli nenarazí ale milimetr navíc není moc

ovšem pevné hrníčky jsou prý lepší pro stabilitu rozvodu a jestli budeš točit víc otáček tak by to mělo být vhodnější ale tak na 7tis ot by jsi musel mít ty dvě poslední navíc tam by se už hodně projevovaly hmotnosti
V podctatě kdyby jsi nechal hydroštely tak by se tě týkaly skoro ty maximální hodnoty vačky
kolem 260st jsou na domácí ježdění úplně v poho, posune to krouťák tak o tis otáček výš líp se to vytáčí a tak.
kolem 290st to už nastává trochu problém z volnoběhem lehce začíná kolísat-ale bylo to u auta s kompletně odlehčeným spodkem.
střih ventilů kolem 20st překrytí jsem testoval a je to v pohodě bylo to stabilní a jelo to v klídku a když se podíváš co mám na RQB tak bych asi volil ještě o stupeň výš :-D no ikdyž záleží z jakou budeš počítat ventilovou vůli :-)


http://www.jpeg.cz/obrazek/yNv -tady moje tabulka už mám lepší s více motory. Ale mám ji na noťasu jestli chceš pošlu ti ji.
Nevím jestli pomáhám ale toto je takovéto nejdůležitější co vím :-D každopádně dej vědět :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz