www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Nastavení rozvodů by autorizák Ford
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=892
Stránka 23

Autor:  Rosťa-rs [ 29 led 2014 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

No tak co tak se to otevírá trochu dřív a nebo pozdějc :-D já se už chvíli chystám si s tím pohrát nastavit to jinak než je origoš ale nejprve chci změřit jaké ty vačky mají stupně kdy se překrývají a tak. Neskoušel to někdo z vás ?

http://www.skoda110r.cz/article.php?id=1192

Autor:  angličák [ 29 led 2014 11:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Aha, takže je vlastně v pořádku, že to auto nemělo výkon a motor se choval dost divně. Hm, zajímavý poznatek. Pokud je toto v pořádku ,tak už nevím....

Autor:  77Milda77 [ 30 led 2014 01:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Ono je to složitý ale podle jednoho člověka, co už postavil pár zavodních aut, tak řiká že když dáš rozvody o zub po zadu motor pojede hůře pokud ale dáš o zub do předu tak motor bude déle točit (startovat) ale pojede lépe... Hodně mě tohle zajímá a chci to odzkoušet...

Autor:  Rosťa-rs [ 30 led 2014 08:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

No já si myslím že toto bylo určitě špatně to jako bezesporu. jen jsem nechtěl zakládat nové vlákno. Jinak když jsou vačky posunutý nějak tak by měl být větší krouťák dole a zase nahoře nic a pak když zase jinak tak bude to blbě startovat dole to bude o ničem a někde ve vrchu to pojede parádně. Právěže nevím jak to funguje ale zetec mi připadá na takové expedimenty nejlepší :-D vycházím z proměného časování co je třeba u pumy a u jiných typů aut mění se jen úhel vačky se přidává nebo ubírá chtěl bych dosáhnout toho abych měl dole větší krouťák a auto jezdilo v těhle mnou nejpoužívanějších otáček tan nějak lépe

Autor:  Mike xr [ 30 led 2014 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

To chce n7a to jede jak tank aj v nižšich otačkach a nebo aspon 2.0 zetec. Ta 1.8 se musi vcelku točit

Autor:  Rosťa-rs [ 03 úno 2014 11:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

:-D ccc no té se právě já né a néééchci vzdát :-) Ale je to pravda musí se točit

Autor:  angličák [ 03 úno 2014 11:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Nechceš náhodou to auto prodat? :--)
Svého času jsem si krapet hrál a nacpal jsem do 2.0 Zeteca vačky ze všeho co jsem našel (1.6 atd) a nějak jsem nepoznal žádnou změnu :lol:
Ssamozřejmě laděním vaček se dá něčeho docílit, ale myslím, že to chce více různých úprav, aby to člověk vůbec nějak poznal.

Autor:  Rosťa-rs [ 03 úno 2014 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

No jakože chci i nechci :-D nejraději bych si ho nechal, protože co lepšího si člověk může koupit :-D Jako že je mi jasné že dvoulitra s toho neudělám :-D spíš jsem chtěl docílit nějakého efektu posunutí kroutícího momentu do nižších otáček. Už jsem si vyrobil kolečko na odečet stupňů tak až to budu mít odečtené a budu vlastně vědět kdy se ty vačky otevírají a kdy zavíraj tak uvidím jestli s tím jde něco udělat či nikoliv. Cílem projektu bylo dosáhnout jiného plnění a snížit spotřebu. Ale jestli s toho něco bude či nikoliv těžko říct :-D Prostě se do něčeho pustím podniknu na tom výzkum a kolikrát to skončí za... :-D Ovšem myslím že bude zajímavé zjistit kolik stupňů vlastně ty vyčky mají...
Každopádně dík za předanou zkušenost :-*)**

Autor:  angličák [ 03 úno 2014 12:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Čekat od 16V krouťák odcpoda může být čekáním nekonečným.

Autor:  Rosťa-rs [ 03 úno 2014 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

angličák píše:
Čekat od 16V krouťák odcpoda může být čekáním nekonečným.


mm no vidiš to to mi vůbec nedošlo bratranec mi vlastně už kdysi říkal že 16v jsou motory co se maj točit :-D

Autor:  angličák [ 03 úno 2014 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Dej si tam 8V a budeš "nadšený", ale zas to nepojede nahoře. Spotřebu nevím jak chceš časováním snížit, tu totiž tvoří komplex věcí, jako váha auta/výkon motoru/stav motoru/převodové poměry/velikost kol/aerodynamika vozu/styl jízdy atd.

Nemáš v tom náhodou LPG? Co chceš ještě snižovat? Já třeba mohu říct, že zetec žere fakt parádně, zvlášť když tahá třeba jen 800 kg auta.

Autor:  Tomin [ 03 úno 2014 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Rosto, ty mas XR3i ne ?
Tam je tech 96kW zvednutych z 85ti prave vackama. Proste neco za neco.
Jestli chces lepsi spodek, dej vacky z 85ky. Ta taha dole pekne. Ale nahore je to pak tak nejak stejne jako
dole, tedy zadne "probouzeni nahore" se nekona. Zlepsi se ti pak trochu spotreba, protoze motor pouzivas v 90ti %
casu v nizsich otackach (asi, teda :-P ) a tam to bude pak lepe dychat.

Autor:  Rosťa-rs [ 05 úno 2014 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Jo přesně tak :-D na našich českých silnicích to prostě nejde pořd jen honit :-D a navíc už jsem jednu pokutu dostal.. :_D nevíte náhodou jestli vačky 77KW a 85KW jsou opravdu jiné ?

Ale néé zetec je parádní :-) jen mne baví se s ním o něco pokoušet....

Autor:  77Milda77 [ 05 úno 2014 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

77kw a 85kw má stejné vačky ;-) Rozdil je jen v jednotce, váze vzduchu, klapce sání, a že má hnědé dvojté vstřiky ;-)


(1,6 66kw a 1,8 77kw mají stejné vstřiky a to z jednou dírou (černé), a 1,8 85/96kw a 2,0 100kw mají dvojité (hnědé) ;-)

Autor:  Rosťa-rs [ 06 úno 2014 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Jsem si to myslel ale pořád se mi to nezdálo... tak jako je to možné klapka sání váha. Já mám teď klapku proměr dvoulitr ale to má i RQBčko pak váha dvoulitr a vstřiky z dvoulitra ty z dvěma dírama na rozstřik :-D akorát tu rouru mezi váhou a klapkou mám z 1,6 zeteca. Dovedlo mne k tomu že z původní váhou jsem byl schopen ve ford diag dosáhnout hodnoty průtoku vzduchu 4,9 Jo jinak svody mám z RS

Autor:  vizn [ 05 bře 2014 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

ma nekdo zkusenosti s opakovanym napnutim noveho rozvodaku? 1000km najezd... nebo radsi novy kdyz uz je dvakrat napinany? dikydiky .)

Autor:  zde. [ 05 bře 2014 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

Nebál bych se toho, nevim čemu by to mělo vadit, je to jen řemen. Když jsem měnil u alfy pumpu tak jsem ho povolil abych ji vyndal a pak zase natáhl, ani mě nenapadl že by se mělo něco posrat :**///
Dva roky jsem s tim jezdil.

Autor:  vizn [ 05 bře 2014 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

No a nejaky tip jak hodne ho napnout? Proto ho musim povolit :D nak sem to moc zarval ^^ a pak nejspis pri utahovani vacek, jestli se to trochu vic mezi nimi nasponovalo nvm,ale vibruje to :/

Autor:  Rosťa-rs [ 06 bře 2014 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

je to jednoduché napni ho zahřej motor trchu pojezdi a pak dle potřeby dopni, když se zahřeje tak se skrátí, nevím jak to ten prevít dělá :-D ale je to tak.... když bude volnější neva když je přepnutý tak hučí. Měl jsem ho dole za těch 100tis tak čtyřikrát :-D teď je tam tedy nový. Svůj čas jsem na něm jezdil i s tak povoleným že za studena mlátil do toho plastového deklu čím je zakrytý :-*)) za tepla se trochu dopl a bylo to zas ok :*/*//** je to nezmar gumový :-D takže raději míň než víc říkám ale já :***/ takže to neber za nějakou tezi :-D

Autor:  malfis [ 06 bře 2014 14:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nastavení rozvodů by autorizák Ford

:D a dopinat jak ? Prostě jen dotáhnout napinak? Bez znovu povolení vackovych kol? Jinak co ta metoda v navode jak se točí motorem s povoleným napinakem? To mi nejde nak do hlavy...

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/