www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

1.6 CVH 66KW a 77kw
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=263
Stránka 22

Autor:  Tafi. [ 11 dub 2012 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

dr.morfeus píše:
yes...k-jet 77kw
ke-jet 66kw


nemůžu najít fotky ke, jen k. nemáš nějakou?

Autor:  dr.morfeus [ 11 dub 2012 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

ke-jet 66kw
Obrázek

k-jet 77kw ...hlavní rozdíly máš vyznačený šipkama (přídavný regulátory paliva, jiná vačka, rozdělovač a nemá ŘJ)
Obrázek

Autor:  Tafi. [ 11 dub 2012 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

díky

Autor:  Izzet [ 11 dub 2012 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

A když mám K-jet 66kw tak staci vymenit jen vačku a budu z toho mít K-jet 77kw, nebo je i další věc jiná?

Autor:  dr.morfeus [ 28 kvě 2012 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

Pic, má K-JET jinou eletriku nebo jí můžu přehodit z KE-JETU?

Autor:  angličák [ 28 kvě 2012 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

K JET má jinou elektroinstalaci....

Autor:  L.A.M.A. [ 28 kvě 2012 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

carbs only ... :)

Autor:  dr.morfeus [ 28 kvě 2012 23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

ou...to se nám to trochu zkomplikovalo, ikdyž teoreticky se to dalo čekat...(dík za info)

Autor:  angličák [ 29 kvě 2012 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

To bych neviděl jako problém, najdeš li si schema K jetu a máš nějaké konektory, tak si ji vytvoříš, ono kouzlo je v tom, že to fakt nemá RJ, takže to funguje na velmi jednoduchý principech a to jen dočasné napětí při startování a stále pořád a to si pak rozřadíš podle schematu....samozřejmě jde i upravit KE Jetová, zase je to o schematu, porovnávání, s tím spojená probírka a dodělávání nových obvodů :-D

Autor:  dr.morfeus [ 29 kvě 2012 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

:wtf: no nic, tak du schánět a laborovat...na motor bych chtěl rozhodit sítě někdy v srpnu...přece jen těch 77kw mi nedá spát a další věc, která mě nutí k výměně je fakt, že ten můj motor je furt rozštelovanej a nějak se mi nedaří ho seřídit.

Autor:  dr.morfeus [ 29 kvě 2012 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

neměl by někdo pro porovnání tyhle dvě schéma eletriky u KE a K? Já mám manuálů spoustu, ale aby se v nich prase vyznalo...něco navíc a třeba přehlednějšího neuškodí...

Autor:  dr.morfeus [ 05 říj 2012 09:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

Tady je fakt parádně sepsanej a nakreslenej K-Jet
http://www.auto-tat.co.uk/Escort%20Upgr ... tronic.htm ....ve volném čase přeložim ;-)

Autor:  maick11 [ 18 srp 2013 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

chci se optat rs turbo mato same vstrikovani jako 66 kw ke jet?

Autor:  lobo [ 21 srp 2013 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

Podle miho to neni stejne rs turbo ma vice cidel a snimace

Autor:  maick11 [ 21 srp 2013 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 CVH 66KW a 77kw

no i kdyz se podivam tak ma jinak to vstrikovani ale nazev si myslim stejnej ma sani z vrchu xr3 ho ma ze spoda

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/