www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

CVH 1,3/1,6
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=201
Stránka 22

Autor:  anthAn [ 13 bře 2012 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

tam se zdvih neřeší, u ZVH doháníš malej kompresní poměr turbem :D

Autor:  Radek124 [ 13 bře 2012 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

právě že stavba ZVH vychází z toho že když se to složí tak se zvětší objem a kompresní poměr bude na turbo akorát, takže se žádný zdvih řešit nemusí

Autor:  angličák [ 13 bře 2012 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Díky jednomu chytrému pánovi ( Cowley - největší drevokocůr) který se dobral k tomu, že pro N/A verzi musíš mít hlavu ze Sierry CVH nebo Fiesty s jiným tvarem spalováku, zatím přesně nevíme, do kterých verzí čeho se ta hlava dávala...ale jde to, viděl jsem ji na vlastní oči, nemá polokulovitý tvar spalováku, ale mám to v průřezu tvar "srdce"...

Autor:  JaJaToR [ 13 bře 2012 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

to bude asi "lean-burn" hlava a davala se do post 86 karbecovych cvh, takze ne uplne bezna vec.
cislo by melo byt - 86SM6090

Autor:  Laco - SVK [ 13 bře 2012 16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Nehajme ZVH na pokoji, mne ide o to čo robi rozdiel vo zdvihu u CVH. Či kluka,alebo ojnica?

Autor:  77Milda77 [ 14 srp 2012 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Jen takovej dotaz udělá něco u 1,4cvh vačka z 1,6cvh?

Autor:  Laco - SVK [ 15 srp 2012 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

neviem ti povedat z vlastnej skusenosti,ale niekto tu niekde spominal že vačka robi rozdiel medzi 66 a 77kW CVH. tak snad aj hej.

Autor:  77Milda77 [ 15 srp 2012 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

1,3 cvh 46kw pak 1,4 cvh 55kw a pak 1,6 cvh 66kw a včera jsem hledal trochu lepší vačku (ostrou, sportovní :**/// ) Tak psali že pasuje jak na 1,3/1,4/1,6cvh... Tak mě to dost zajímá jestli jde z 1,6cvh na 1,4cvh... Když jdou vačky u zeteca u 1,8 77/85kw na to dát vačky z 2,0 zeteca aby 1,8 měla 96kw Mondea tak mě to dost zajímá ;-)

Autor:  Tafi. [ 16 srp 2012 01:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Dle mě dostupných informací má jinou vačku jen RST, možná RSi, ale víc budou vědět zdejší znalci :)

Autor:  77Milda77 [ 16 srp 2012 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Mě jde o to že pokud by to šlo, tak by se dalo udělat že dáš u 1,4cvh tu vačku z 1,6 třeba ze 77kw verze, pak klapku sání, pokud máš novější MK7 tak by se dalo použít maf ze 77kw, a přehodit chip ze 77kw do řj. Teoreticky by to takhle mohlo jít ale nevím, nevím.

Autor:  Laco - SVK [ 22 srp 2012 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

ostra vačka je prave v 1,4 ;-) som sa dnes dozvedel

Autor:  77Milda77 [ 24 srp 2012 16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Počkat, počkat já myslím dát z 1,6 cvh vačku do 1,4 cvh... Jsou lidé co dávají do staré mk4 1,4cvh vačku z mk7 1,4cvh a říkají že je ostřejší...

Autor:  Laco - SVK [ 25 srp 2012 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

77Milda77 píše:
Počkat, počkat já myslím dát z 1,6 cvh vačku do 1,4 cvh...

krok spet

Autor:  77Milda77 [ 30 srp 2012 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Aha tak budu muset vymyslet jiný způsob jak zvýšit výkon 1,4 ale třeba nějaké ostré vačky jsou ne? Teoreticky když bych dal motor z Mk7 1,4 vstřikování a klapku sání z 1,8 (77kw-85kw). No nic vidím to na velké experimenty z laděním...

Autor:  malfis [ 30 srp 2012 16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Postav ZVH :==

Autor:  77Milda77 [ 30 srp 2012 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Jako třeba že bych sehnal hlavu z 1,6 cvh třeba jen 66kw verze a vačku z 1,4cvh a posadit to na blok zeteca 1,8? :**/// To by pokud šlo tak by to bylo dá se říct že super... Mě jde jen o to aby to vypadalo jako 1,4 :**///

Autor:  Laco - SVK [ 30 srp 2012 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

EE,hlavu treba bez hemi spalovaku,idealna je z 1,8 CVH a spodok 2,0. Hold objem nenahradiš. Low cost riešenie je zrovna ta vačka z 1,4 a krmit to cez dva wepriky bez turba.

Autor:  77Milda77 [ 31 srp 2012 14:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH 1,3/1,6

Webbery jsem mohl mět kdyby je tenkrát strýc nedaroval někomu jinému :-( Asi ale budu chtít udělat ZVH ze spodkem 1,8 zeteca a na to hlavu z 1,6 bez turba :-) a naladit na Cabrio nějakých 80kw je ideal...

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/