www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 28 bře 2024 13:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 08:44 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
Ahoj,
rád bych se pozeptal na zkušenosti s chlazením motoru. V běžném provozu mám ručičku ukazatele teploty motoru v půlce, při koloně, popojíždění mi to vyleze skoro k červenému, cca dílek před a sepne větrák, teplota klesne na normál a v pohodě. Při dalším popojíždění se to opakuje. Jak se rozjedu je to ok. To samé při dlouhém rychlém stoupání, sice ne tolik ale děje se to. Je to standardní? Mám Mondeo kde teplota vyleze do půlky a tam setrvá za každého jízdního režimu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 10:04 
Offline
Společensky nepřizpůsobivý živel a rozvraceč
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:02
Příspěvky: 4803
Bydliště: Obere Kundensdorf 747 55
Kolony bych chápal, popojíždění taky, ale ty stoupáky moc ne. Asi něco nebude zcela v pořádku jak asi sám vidíš. Nedokonale průchozí chladicí okruh je asi to, co zahrnuje vše co se může stát (termostat/chladič ne zcela ok, pumpa ne zcela oka atd). Kdo hledá najde.

Mi se zas pro změnu sepl jednou za rok a to sem měl zetec na 1.3 starém chladiči. S novým sem již o sahaře nikdy neslyšel a ručka dál než za půl nevycestovala.

_________________
http://www.vh-autoservis.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 11:19 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
No hledám, pumpa je nová, tak zřejmě zkusím propláchnout a vyměnit ještě termostat, jinak díky.... :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 12:57 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
angličák píše:
Kolony bych chápal, popojíždění taky, ale ty stoupáky moc ne. Asi něco nebude zcela v pořádku jak asi sám vidíš. Nedokonale průchozí chladicí okruh je asi to, co zahrnuje vše co se může stát (termostat/chladič ne zcela ok, pumpa ne zcela oka atd). Kdo hledá najde.

Mi se zas pro změnu sepl jednou za rok a to sem měl zetec na 1.3 starém chladiči. S novým sem již o sahaře nikdy neslyšel a ručka dál než za půl nevycestovala.


Bude to muset ještě tak 14 dní jezdit, mohu tím něco nenávratně poškodit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015 14:32 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2011 13:01
Příspěvky: 1547
Bydliště: Slovensko - Liptovská Teplička
Pokazit sa nieco da vzdy.

Ja som mal napr zapchate hadice.hlavne ten t-kus na tensej hadici

_________________
Ford Escort MK4 89 1,8D sucastnost

Ford Escort MK4 88 1,8d minulost,dnes darca organov


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 12:17 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
Tak systém vyčištěn podle rady dr.Morfea, tímto mu děkuji, vyměnil jsem i termostat. Je to lepší, ručka vyleze lehce přes půlku, mezi písmena N a O, neleze už k červenému, větrák sepne u písmene N (nápis NORMAL) Zřejmě to asi nechám tak být, jsem zhýčkán Mondeem, kde je ručka v půlce za jakéhokoli režimu.
Stala se mi posléze jedna věc, hned druhý den po provozu přestal ukazovat ukazatel teploty vody, horko, vše ohřáto a ručka nic, ležela dole v černém. Zjistil jsem, že upadl drátek vedoucí zřejmě k čidlu u termostatu. U čidla je šroub s packou na faston, drátek byl napojen na šroub zástrčkou schovanou v gumové "fajfce" ta packa na faston zůstává volná, je to dobře? Je správné, že je to napojeno na ten šroub? Po napájení objímky a připojení zpět na šroub vše funguje. Jen mi připadá ten drát trochu tenký.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 14:12 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
Drát je tenký, fajfku lehce zmáčkni at na šroubu drží a nevypadává a drží kontakt.

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:00 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
To jo, jasně....ten plíšek tedy u toho šroubu je tam jen tak? Myslíš, že mám nějak řešit to, že to přeleze půlku?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:05 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
Ted se přiznám že nevim co myslíš

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:07 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
No na tom šroubu na který je navlečena gumová fajfka je matka pod kterou je kousek jakoby protikusu na faston, jen pátrám k čemu to tam je. nafotím to.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:08 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
Asi to nafot, nějak sem ted mimo :mrgreen:

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:53 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
Pod tou matkou je vidět ten kontakt.


Přílohy:
20150811_154232.jpg
20150811_154232.jpg [ 223.09 KiB | Zobrazeno 25296 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 15:58 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
Aha, možná by sis měl koupit nový čidlo :mrgreen: tohle nějaký zbastlený kutilem domácím. Pravděpodobně ho strhal a místo původního vrutu tam dal šroub a pod něj ještě tu podložku. Jednoduše řečeno je to bastl kterej pravděpodobně ukazuje na budíku i nesmysly...kup si nový, stojí asi 200,-

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 16:04 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
No, taky mne to napadlo, zřejmě to udělám, máš někde foto jak to má vypadat originál? Musí se při výměně tohoto vypustit kapalina?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 16:09 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
Už jsem to našel......a kapalina zřejmě musí pryč :-( o víkendu jsem to dělal 2x... :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 16:14 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
kapalina pryč nemusí...vytočíš starej, vrazíš místo něj hned novej, zatočíš ho a je to. Jak vypadá novej si najdi třeba na stránkách autokelly.

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 16:20 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
A jo......našel jsem, kupuji......a díky za konzultaci. :==*)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 16:21 
Offline
morfeus
morfeus
Uživatelský avatar

Registrován: 13 říj 2011 23:28
Příspěvky: 2057
Bydliště: Salám Vysočina
Není za co :wave:

_________________
Ford ESCORT 1.6i 66Kw (HORNET) mk4 (auto co tvořilo ozonový díry)
Ford ESCORT XR3i (HUNTER) mk4 (ZVH inside)
Ford Taunus TC2 2.0 Pinto 1979 (DĚDEK)
Ford Focus 2.0 ZETEC (FIŠKUS)

"Stačí jen chtít a dosáhneš všeho na světě" ...George McFly


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015 21:20 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2011 13:01
Příspěvky: 1547
Bydliště: Slovensko - Liptovská Teplička
Prave som sa dostal k tejto teme.posluchni radu.kup novy a na zimnom motore vymenis bez vypustenia vody.

_________________
Ford Escort MK4 89 1,8D sucastnost

Ford Escort MK4 88 1,8d minulost,dnes darca organov


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení 1,6 66kW XR3i
PříspěvekNapsal: 17 srp 2015 09:03 
Offline
pokročilej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2014 21:58
Příspěvky: 182
Bydliště: Praha 10
dr.morfeus píše:
kapalina pryč nemusí...vytočíš starej, vrazíš místo něj hned novej, zatočíš ho a je to. Jak vypadá novej si najdi třeba na stránkách autokelly.

Pod tím čidlem je nějaké těsnění? K novému kusu mi ho nedali.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz