www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Článek ze Světa Fordu
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=868
Stránka 11

Autor:  angličák [ 27 úno 2013 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Článek ze Světa Fordu

Při prohrabování se mými všelikými archivními tiskovinami nalezl jsem tento Báječný článek o historii Escortů, otisknutý v časopise Svět Fordu, vydávaný dovozcem Fordů do republiky. Kolik hovadin v něm najdete?????

Obrázek

Obrázek

Autor:  dj.DEKL [ 27 úno 2013 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

Zetec DOHC 150PS

Autor:  angličák [ 27 úno 2013 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

Já jich tam vidím sakra víc....

Autor:  dr.morfeus [ 27 úno 2013 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

mk3 se nedělala do 90.týho roku, nejsem si jistej jestli se do mk3 dávalo už ABS, escort IV se moc v uváděných letech nevyráběl a s V se taky sekli, mkIV 4x4 a 1,8 16v...hmm...mkV nebyla poslední modelová řada a RS2000 nemá nepřehlédnutelný spoiler na zádi :mrgreen:

Autor:  dr.morfeus [ 27 úno 2013 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

to maj celý nějak posunutý...hlavně že sou datumy aut vedle textu na fotkách :mrgreen:

Autor:  Wizzy [ 28 úno 2013 10:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

Oni ty marky mají jinak... To, čemu my říkáme mk4 je pro ně evidentně facelift mk3, naše mk5 a 6 je pro ně mk4 a konečně mk7 je pro ně mk5. Ale to je jen otázka dohody..
Ten nepořehlédnutelný spoiler na zádi RS2000 je takový marketingový kec, ale N7A se Zetecem opravdu moc společného nemá. 4x4 byly určitě mk6 RS2000, jak později, to nevím..a kvůli nějakým homologacím bylo snad 4x4 i pár 1.6, ale to už jen nějak lovím z temných zákoutí paměti..
Jo a z RS turba opravdu dokázali vydojit 250 koní? :shock:

Autor:  malfis [ 28 úno 2013 11:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

To musel psát nejakej jouda, protože posunuty to je jen v britanii. A to jen od mk6, kde tomu říkají mk5b a mk7 tam je mk6.

Autor:  angličák [ 01 bře 2013 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

Do pana morfea sem vkládal naděje a nezklamal.Leč stále to není vše :**///

Autor:  dr.morfeus [ 01 bře 2013 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

mkIII RS1600i je třídveř a myslim že maji přes 110koní...105HP, jak uvádějí, je XR3i k-jetronic, a je vybaven motorem CVH OHC. EFI se stihla dát ještě i do mk4 a označila se XR3i a né jak píšou až v 92.

Autor:  dj.DEKL [ 01 bře 2013 16:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

1.8 16V 90PS

Autor:  angličák [ 05 bře 2013 08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Článek ze Světa Fordu

Ještě bych dodal, že motor OHV rozhodně ne, hvězdou Mk.III bylo inovativní CVH OHC a americký Escort má s evropským stejné tak akorát jméno...RSi taky nemělo OHV. Atd viz vaše nálezy. O víkendu jsem ještě vyhrabal podobný článek co vyšel v časopise Automobil a tam je taky posunuté značení. Mk.IV je Mk.V atd.

Fascinující, co oficiální magazín od Forda mohl obsahovat. Je tam víc chyb, než pravdivých údajů, což mi připadlo vtipné. Jde vidět, že už tehdá Escort nikoho nezajímal :==) :-D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/