www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Gartrac G6
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=741
Stránka 12

Autor:  Laco - SVK [ 29 lis 2012 09:18 ]
Předmět příspěvku:  Gartrac G6

http://www.gartrac.com/company/gartracG6.htm

Obrázek

Ked už stavat niečo poriadne,tak prečo nie toto :shock:

Autor:  Laco - SVK [ 16 pro 2012 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Obrázek
picture hosting

Autor:  pety [ 16 pro 2012 22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

tie blatniky sa mi zdaju divne,rieger to poriesil lepsie sa mi zda ... teda moj nazor

Autor:  dr.morfeus [ 16 pro 2012 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

no vypadá jako by měl zaražený prdy a každou chvíli by měl prasknout...........ale svezl bych se

Autor:  pety [ 16 pro 2012 22:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

... ale paci sa mi poriesenie vicka nadrze

Autor:  dr.morfeus [ 16 pro 2012 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

ano...pěkný konečník

Autor:  angličák [ 17 pro 2012 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Nikdy se mi to moc nelíbilo, už ta myšlenka je dle mne dost divná. Narvat do toho tuhou nápravu a veškere "hruběracing" komponenty ala capri a jiné supersporty....

K tomu kam kopli nápravy vůči původní poloze a jak to vypadá dodám jen to, že si to fakt mohli odpustit. Nevím v kterém roce to vygenerovali, ale mohli počkat do roku 1982 na sierru a tam je ten zadohrab HW úplně jinde a na závěr to nemuselo vypadat takto. Ale chápu že při uvedení Mk.III Escorta bylo lepší zničit v té době již běžně dostupné Escorty Mk.II, než čekat na sierru, o které ani nemohli vědět...i když zrovna u Gartracu to vědět mohli.

Ovšem vzhledem k jejich historii chápu, že chtěli z jejich know how s Mk.II Escorty vydyndat co nejvíc...

Autor:  Laco - SVK [ 17 pro 2012 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

no tak mna ta zastavba hodne zaujala. Mat viac penazi,času a nejake to technicke zazemie asi zhánam ten Atlas.

Autor:  angličák [ 17 pro 2012 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Nebylo by lepší spíš tu Mk.III nechat bejt a rovnou se rochnit v Mk.II/ Capri apod...? Když už tedy teoretizujeme. Vyjma toho, že to je zadohrab v tom žádný zásadní postup kupředu nevidím...

Autor:  Laco - SVK [ 17 pro 2012 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

isto si sa viezol v nejakom oldforde z 2,8i,či už 1100 kilove Capri,alebo 1400 kilova Granada. Si skus predstavit jak by to posuvalo dopredu 800kil Escorta.

Autor:  angličák [ 17 pro 2012 22:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Právě, že vezl a od té doby nemůžu Capri vyblejt, podvozek trága, větší nudu jsem nezažil a dále si dovedu představit lepší motor, než litinový 2.8 ingot se 150 koni. Fakt v tom vidím komplexní anachronismus. Jediný oldskool, který mne bavil, poté co jsem se vyřádil a odladil v Mk.I 1.2 Cortině, byl kámošův 2.8 Knudsen, kde ty nápravy jsou konstrukčně dost jinde...takže to i bylo zábavné způsobem, který mám rád.

Dovedu si představit Mk.III Escorta se zadní nápravou ze sierry a k tomu třeba 2.0 Zeteca, N7A, nebo hybrid N7A a Y5A. To by byl krok kupředu vztaženo k pohonu zadních kol. Nejvyšší level pro mne by bylo do toho nacpat F20C/F22C1 DOHC VTEC :-D

Autor:  L.A.M.A. [ 18 pro 2012 01:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

ono cokoliv s atlasem vzadu je tragedie :D ale co cekat od tuhe napravy na listech :D co asi dela muj exac :D ale je fakt, ze kdybych chtel jit vice dozadu ve stari zavodaka tak mi pred dilnou parkuje mkII cortina :D

Autor:  Laco - SVK [ 18 pro 2012 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Ja sa s tym atlasom nikdy neviezol priznam,ale poznam par ludi čo na nom zavodia. Tušim tam menia pera za jednolisty z tranzita a aj Watsov priamovod tomu vie pomoct.

Autor:  Jerikkk [ 09 kvě 2013 14:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Obrázek

Obrázek

Autor:  maick11 [ 09 kvě 2013 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

chci ten body kit .kde to sezenu

Autor:  angličák [ 09 kvě 2013 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Nikde, stejně by ti na obyč auto nešel, protože když věnuješ pozornost rozvoru kol, tak je jiný, než na standard Escortu. Stejný problém jako Cossa exteriér na obyč autě.

Ovšem troufám si tvrdit, že přiměřeně zručný jedinec to vytvoří z plechu.

Autor:  Laco - SVK [ 09 kvě 2013 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

2.8i mam,RS kola tiez,mk3 tiez hmm

Autor:  angličák [ 09 kvě 2013 22:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

No ,tak ještě nakup tabule plechu, jekle a Sierru na ND a můžeš tvořit. Osobně bych stejnou cestou jako Gartrac nešel.

Autor:  maick11 [ 11 kvě 2013 00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

skoda nakou takovou nafoukaninu bych bral nebo aspin pekny veci lemy

Autor:  angličák [ 11 kvě 2013 00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Gartrac G6

Dělalo se něco "podobného" - Warrior kit

Obrázek

Obrázek

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/