www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

MK.IV RS vs MK.V RS
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=258
Stránka 12

Autor:  LOTUS [ 28 lis 2011 21:30 ]
Předmět příspěvku:  MK.IV RS vs MK.V RS

Chlapi je nějaký podstatný rozdíl v jízdních vlastnostech podvozku amezi MK.IV RS ,MK.IV RS TURBO a MK.V RS 2000?

Autor:  Fisico [ 28 lis 2011 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Ja sice MKIV ridil naposledy, kdyz mi bylo 17 let.. :-) , a to jeste nekde na poli. Ale rozdil asi bude dost zasadni diky nezavislemu zaveseni zadni napravy, lepe resene predni naprave, nizsi hmotnost. Pokud ti jde vylozene o jizdni vlastnosti, jdi do RST..

Autor:  mariS [ 28 lis 2011 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

co je mysleno tim mk4 RS? mk4 byla jedine RS Turbo, v mk3 byla RS1600 nebo RS Turbo kdyz nebudu brat v uhavu RS1700T

kazdopadne za me ma lepsi jizdni vlastnosti mk4 a rozhodne to auto ma vetsi charisma.. ale RS2000 motor je super a podstatne min poruchovej nez turbo

Autor:  LOTUS [ 28 lis 2011 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

No a právě o to mi jde.Možná vymejšlím píč...,ale myslel jsem že bych možná rači koupil MK.IV a dal do ní RS 2000,teda pokud to jde a vyhnul se ty tuhý u MK.V.

Autor:  zde. [ 29 lis 2011 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Všechno jde, ale zrovna tohle není uplně jednoduchý. Ono i Mk.IV xr3i je nadmíru charakterní povoz.

Autor:  LOTUS [ 29 lis 2011 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Co máš konkrétně na mysli,že by byl největší problém?Pro mě asi elektrika tu nemam rád.

Autor:  LOTUS [ 29 lis 2011 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

A je rozdíl v podvozku(ramena,tlumiče,pružiny,převodovka,poloosy,brzdy)mezi MK.IV xr3i a MK.IV RS turbo?

Autor:  zde. [ 29 lis 2011 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Ono je třeba problém i to, že se tam ten motor nevejde, nejde zavřít kapota :-) Pak samozřejmě elektrika, to se prostě musí natáhnout z dárce. Osobně bych se na to vybod. RST má přední nápravu jinou, má špéru a kotouče má tušim stejné jako Sierra. Prdel bude podle mě stejná, ale to nevim. Tlumiče stejný, pera asi jiný ale stejně bych sehnal nějaký sportovnější podvozek.
jako vyladit RST aby fungovalo fakt není prdel, xr3i se nechá používat jako daily car. Koupil bych xr3i, udělal podvozek, vejfuk komplet třeba Mongoose nebo Supersprint a užíval si.

Autor:  LOTUS [ 29 lis 2011 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Tak xr3i mam ted jedno rozjednaný,myslim že v docela dobrém stavu s TP a platnou STK ,za hodně slušný prachy,ale jako obvykle je na druhym konci republiky.Možná se rýsuje i RS 2000,tak tet nevim jak se rozhodnout.

Autor:  zde. [ 29 lis 2011 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Jeď se projet :-) Bohužel v Jičíně nikoho s xr3i neznám :-*))

Autor:  fonz [ 29 lis 2011 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

v zatackach je rychlejsi mkIV ale rs2000 ma zase lepsi motor, tak je to celkem vyrovnane :-) to mi pripomina tohle :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=jsuLPRE6m1Q

Autor:  LOTUS [ 29 lis 2011 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

a pak že to nejde a že se tam nevejde :thumbup:
http://www.youtube.com/watch?v=ObD1_J8fnQc
je tam toho plno,tak že to zase takovej špek nebude a mohlo by to bejt zajímavý

Autor:  Šimi [ 29 lis 2011 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Jak se tak říká "všechno jde, když se chce" :*/-)

Autor:  zde. [ 30 lis 2011 00:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Tak záleží jak jsi zručný, já bych to nedal ani omylem. Zkus pohledat po UK forech, tam toho bude beztak plno. V Česku jsem tenhle swap ale ještě neviděl.

Autor:  fonz [ 30 lis 2011 00:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

jeden uz byl v mkIV, ale uz nevim kdo to tam mel :mrgreen: a dalsi muzes videt tady :**///

Obrázek

Autor:  zde. [ 30 lis 2011 01:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Tyjo, věděl jsem že s černým pressem jsou nějaké plány, ale toto ne :) Kdyz se dá ale ten poměrně těžký motor do lehké Mk.IV, nezkurví to fajné vlastnosti toho auta?

Autor:  mariS [ 30 lis 2011 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce
nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde
ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A

za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit
priste budu moudrejsi :-D

Autor:  LOTUS [ 30 lis 2011 18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

mariS píše:
rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce
nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde
ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A

za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit
priste budu moudrejsi :-D

Tyhle informace potřebuju slyšet :thumbup: tak já to zkusim udělat za tebe :==*)
Prolezl a pročet jsem tady tvoje příspěvky a je vidět že víš o čem mluvíš.Pokud by ti to nevadilo,tak bych tě občas otravoval o nakou radu a morální podporu.
Už jsem na autech dlouho nedál a začíná mi to scházet,poslední roky stavím barák a dělám všechno sám,tak že mi to leze krkem,ale už se to chýlí ke konci a tak si schánim nákej projekt na ktrém bych se uklidnil po těch stresech z barákem.Na nákou vyšší třídu mi už nezbejvaj prachy a po pravdě o ní ani nestojim a tohle mi příde jako zajímavá věc.

Autor:  Mike xr [ 30 lis 2011 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně

Autor:  LOTUS [ 30 lis 2011 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK.IV RS vs MK.V RS

Mike xr píše:
mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně

Přesně jak říkáš,bude to auto na hraní(prostě záliba,koníček).Myslím že by každej měl mít něco co ho baví a ne se válet věčně na gauči u netu.
Koukal jsem že se dá sehnat prakticky celé nové auto a vcelku za slušný peníz :thumbup: ,jen mam problém že neumim kváknout hubou,tak si snima moc nepokecám a nic neobjednám.
Kde sháníte potřebné díly?Klasika Kelly,Elit,nebo máte něco zajímavějšího?
Nemáte náké odkazy na sportovní díly na MK.4?Tet nemám na mysli pedálky,světýlka,řadičky :-*)* ,ale stavitelné tlumiče,snížené tvrdší pružiny,torzky,kotouče,destičky možná ramena.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/