www.ford-escort.cz http://www.ford-escort.cz/phpBB3/ |
|
MK.IV RS vs MK.V RS http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=258 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | LOTUS [ 28 lis 2011 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | MK.IV RS vs MK.V RS |
Chlapi je nějaký podstatný rozdíl v jízdních vlastnostech podvozku amezi MK.IV RS ,MK.IV RS TURBO a MK.V RS 2000? |
Autor: | Fisico [ 28 lis 2011 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Ja sice MKIV ridil naposledy, kdyz mi bylo 17 let.. ![]() |
Autor: | mariS [ 28 lis 2011 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
co je mysleno tim mk4 RS? mk4 byla jedine RS Turbo, v mk3 byla RS1600 nebo RS Turbo kdyz nebudu brat v uhavu RS1700T kazdopadne za me ma lepsi jizdni vlastnosti mk4 a rozhodne to auto ma vetsi charisma.. ale RS2000 motor je super a podstatne min poruchovej nez turbo |
Autor: | LOTUS [ 28 lis 2011 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
No a právě o to mi jde.Možná vymejšlím píč...,ale myslel jsem že bych možná rači koupil MK.IV a dal do ní RS 2000,teda pokud to jde a vyhnul se ty tuhý u MK.V. |
Autor: | zde. [ 29 lis 2011 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Všechno jde, ale zrovna tohle není uplně jednoduchý. Ono i Mk.IV xr3i je nadmíru charakterní povoz. |
Autor: | LOTUS [ 29 lis 2011 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Co máš konkrétně na mysli,že by byl největší problém?Pro mě asi elektrika tu nemam rád. |
Autor: | LOTUS [ 29 lis 2011 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
A je rozdíl v podvozku(ramena,tlumiče,pružiny,převodovka,poloosy,brzdy)mezi MK.IV xr3i a MK.IV RS turbo? |
Autor: | zde. [ 29 lis 2011 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Ono je třeba problém i to, že se tam ten motor nevejde, nejde zavřít kapota ![]() jako vyladit RST aby fungovalo fakt není prdel, xr3i se nechá používat jako daily car. Koupil bych xr3i, udělal podvozek, vejfuk komplet třeba Mongoose nebo Supersprint a užíval si. |
Autor: | LOTUS [ 29 lis 2011 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Tak xr3i mam ted jedno rozjednaný,myslim že v docela dobrém stavu s TP a platnou STK ,za hodně slušný prachy,ale jako obvykle je na druhym konci republiky.Možná se rýsuje i RS 2000,tak tet nevim jak se rozhodnout. |
Autor: | zde. [ 29 lis 2011 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Jeď se projet ![]() ![]() |
Autor: | fonz [ 29 lis 2011 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
v zatackach je rychlejsi mkIV ale rs2000 ma zase lepsi motor, tak je to celkem vyrovnane ![]() ![]() |
Autor: | LOTUS [ 29 lis 2011 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
a pak že to nejde a že se tam nevejde ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ObD1_J8fnQc je tam toho plno,tak že to zase takovej špek nebude a mohlo by to bejt zajímavý |
Autor: | Šimi [ 29 lis 2011 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Jak se tak říká "všechno jde, když se chce" ![]() |
Autor: | zde. [ 30 lis 2011 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Tak záleží jak jsi zručný, já bych to nedal ani omylem. Zkus pohledat po UK forech, tam toho bude beztak plno. V Česku jsem tenhle swap ale ještě neviděl. |
Autor: | fonz [ 30 lis 2011 00:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
jeden uz byl v mkIV, ale uz nevim kdo to tam mel ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zde. [ 30 lis 2011 01:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Tyjo, věděl jsem že s černým pressem jsou nějaké plány, ale toto ne :) Kdyz se dá ale ten poměrně těžký motor do lehké Mk.IV, nezkurví to fajné vlastnosti toho auta? |
Autor: | mariS [ 30 lis 2011 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit priste budu moudrejsi ![]() |
Autor: | LOTUS [ 30 lis 2011 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
mariS píše: rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit priste budu moudrejsi ![]() Tyhle informace potřebuju slyšet ![]() ![]() Prolezl a pročet jsem tady tvoje příspěvky a je vidět že víš o čem mluvíš.Pokud by ti to nevadilo,tak bych tě občas otravoval o nakou radu a morální podporu. Už jsem na autech dlouho nedál a začíná mi to scházet,poslední roky stavím barák a dělám všechno sám,tak že mi to leze krkem,ale už se to chýlí ke konci a tak si schánim nákej projekt na ktrém bych se uklidnil po těch stresech z barákem.Na nákou vyšší třídu mi už nezbejvaj prachy a po pravdě o ní ani nestojim a tohle mi příde jako zajímavá věc. |
Autor: | Mike xr [ 30 lis 2011 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně |
Autor: | LOTUS [ 30 lis 2011 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK.IV RS vs MK.V RS |
Mike xr píše: mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně Přesně jak říkáš,bude to auto na hraní(prostě záliba,koníček).Myslím že by každej měl mít něco co ho baví a ne se válet věčně na gauči u netu. Koukal jsem že se dá sehnat prakticky celé nové auto a vcelku za slušný peníz ![]() Kde sháníte potřebné díly?Klasika Kelly,Elit,nebo máte něco zajímavějšího? Nemáte náké odkazy na sportovní díly na MK.4?Tet nemám na mysli pedálky,světýlka,řadičky ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |