www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 28 dub 2024 22:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 21:30 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
Chlapi je nějaký podstatný rozdíl v jízdních vlastnostech podvozku amezi MK.IV RS ,MK.IV RS TURBO a MK.V RS 2000?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 21:34 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 07:08
Příspěvky: 389
Bydliště: Ostrava
Ja sice MKIV ridil naposledy, kdyz mi bylo 17 let.. :-) , a to jeste nekde na poli. Ale rozdil asi bude dost zasadni diky nezavislemu zaveseni zadni napravy, lepe resene predni naprave, nizsi hmotnost. Pokud ti jde vylozene o jizdni vlastnosti, jdi do RST..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 22:21 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 20 črc 2011 19:15
Příspěvky: 245
co je mysleno tim mk4 RS? mk4 byla jedine RS Turbo, v mk3 byla RS1600 nebo RS Turbo kdyz nebudu brat v uhavu RS1700T

kazdopadne za me ma lepsi jizdni vlastnosti mk4 a rozhodne to auto ma vetsi charisma.. ale RS2000 motor je super a podstatne min poruchovej nez turbo

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 22:27 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
No a právě o to mi jde.Možná vymejšlím píč...,ale myslel jsem že bych možná rači koupil MK.IV a dal do ní RS 2000,teda pokud to jde a vyhnul se ty tuhý u MK.V.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 21:15 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Všechno jde, ale zrovna tohle není uplně jednoduchý. Ono i Mk.IV xr3i je nadmíru charakterní povoz.

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 21:26 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
Co máš konkrétně na mysli,že by byl největší problém?Pro mě asi elektrika tu nemam rád.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 21:31 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
A je rozdíl v podvozku(ramena,tlumiče,pružiny,převodovka,poloosy,brzdy)mezi MK.IV xr3i a MK.IV RS turbo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 21:41 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Ono je třeba problém i to, že se tam ten motor nevejde, nejde zavřít kapota :-) Pak samozřejmě elektrika, to se prostě musí natáhnout z dárce. Osobně bych se na to vybod. RST má přední nápravu jinou, má špéru a kotouče má tušim stejné jako Sierra. Prdel bude podle mě stejná, ale to nevim. Tlumiče stejný, pera asi jiný ale stejně bych sehnal nějaký sportovnější podvozek.
jako vyladit RST aby fungovalo fakt není prdel, xr3i se nechá používat jako daily car. Koupil bych xr3i, udělal podvozek, vejfuk komplet třeba Mongoose nebo Supersprint a užíval si.

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 22:01 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
Tak xr3i mam ted jedno rozjednaný,myslim že v docela dobrém stavu s TP a platnou STK ,za hodně slušný prachy,ale jako obvykle je na druhym konci republiky.Možná se rýsuje i RS 2000,tak tet nevim jak se rozhodnout.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 22:12 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Jeď se projet :-) Bohužel v Jičíně nikoho s xr3i neznám :-*))

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 22:32 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
v zatackach je rychlejsi mkIV ale rs2000 ma zase lepsi motor, tak je to celkem vyrovnane :-) to mi pripomina tohle :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=jsuLPRE6m1Q

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 23:23 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
a pak že to nejde a že se tam nevejde :thumbup:
http://www.youtube.com/watch?v=ObD1_J8fnQc
je tam toho plno,tak že to zase takovej špek nebude a mohlo by to bejt zajímavý


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 23:26 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 20:02
Příspěvky: 597
Bydliště: vesnice kousek od Opavy
Jak se tak říká "všechno jde, když se chce" :*/-)

_________________
BMW E36 325i coupé

ex: Ford Mondeo ST200


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 00:02 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Tak záleží jak jsi zručný, já bych to nedal ani omylem. Zkus pohledat po UK forech, tam toho bude beztak plno. V Česku jsem tenhle swap ale ještě neviděl.

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 00:56 
Offline
Nic neumím, nic se mi nechce, seru na to..
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 19:08
Příspěvky: 2781
Bydliště: Opava
jeden uz byl v mkIV, ale uz nevim kdo to tam mel :mrgreen: a dalsi muzes videt tady :**///

Obrázek

_________________
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 9,8l/100km · 7,8s/100kmh · 220km/h - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1130kg · -60mm weitec - zender & mat tunink
N7A Power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 01:11 
Offline
zkušenej Escorťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2011 19:53
Příspěvky: 1379
Bydliště: Všude možně
Tyjo, věděl jsem že s černým pressem jsou nějaké plány, ale toto ne :) Kdyz se dá ale ten poměrně těžký motor do lehké Mk.IV, nezkurví to fajné vlastnosti toho auta?

_________________
ST60 & 33-905 S1 & 33-905 S2 & 33-907 S3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 17:48 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 20 črc 2011 19:15
Příspěvky: 245
rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce
nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde
ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A

za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit
priste budu moudrejsi :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 18:46 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
mariS píše:
rs2000 dat do mk4 neni zas takovej problem.. asi takovej jako tam dat zetec a to slo celkem lehce
nejhorsi je elektrika, te taky nerozumim.. prevodovka a zbytek podvozku jde pouzit z mk4.. ten motor na prevodovku pasovat bude.. ale jak uz bylo napsany, nevejde se pod kapotu.. jde ty vyresit bud boulema na kapote z mk5 nebo podlozenim kapoty na pantech.. pod klasickou kapotu z mk5 se ten motor taky nevejde
ja osobne bych ten motor v mym aute bral kdybych uz tam toho zeteca nemel.. ale co se dalsich uprav tyce tak jsou dostupnejsi dily spis na zetec nez na N7A

za me: sehnat hezkou mk4, dat rs2000 motor, prevodovku z RST se samosvorem, nejakej rozumnej podvozek a brzdy a neni co resit
priste budu moudrejsi :-D

Tyhle informace potřebuju slyšet :thumbup: tak já to zkusim udělat za tebe :==*)
Prolezl a pročet jsem tady tvoje příspěvky a je vidět že víš o čem mluvíš.Pokud by ti to nevadilo,tak bych tě občas otravoval o nakou radu a morální podporu.
Už jsem na autech dlouho nedál a začíná mi to scházet,poslední roky stavím barák a dělám všechno sám,tak že mi to leze krkem,ale už se to chýlí ke konci a tak si schánim nákej projekt na ktrém bych se uklidnil po těch stresech z barákem.Na nákou vyšší třídu mi už nezbejvaj prachy a po pravdě o ní ani nestojim a tohle mi příde jako zajímavá věc.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 18:53 
Offline
Král Káčkoslav
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2011 19:17
Příspěvky: 1059
Bydliště: Medlov, jihomoravsky kraj
mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1St edition 96'
Ford Mondeo titanium 11'
Suzuki GSX 650 F 08'
Hromada motocyklů zn. Jawa


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 20:22 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
Mike xr píše:
mít auto více méně na hraní asi bych taky šel do mk4 a tam zkoušet nějaký motory. i ten zetec 130 Hp v tom musí letět pěkně

Přesně jak říkáš,bude to auto na hraní(prostě záliba,koníček).Myslím že by každej měl mít něco co ho baví a ne se válet věčně na gauči u netu.
Koukal jsem že se dá sehnat prakticky celé nové auto a vcelku za slušný peníz :thumbup: ,jen mam problém že neumim kváknout hubou,tak si snima moc nepokecám a nic neobjednám.
Kde sháníte potřebné díly?Klasika Kelly,Elit,nebo máte něco zajímavějšího?
Nemáte náké odkazy na sportovní díly na MK.4?Tet nemám na mysli pedálky,světýlka,řadičky :-*)* ,ale stavitelné tlumiče,snížené tvrdší pružiny,torzky,kotouče,destičky možná ramena.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz