www.ford-escort.cz

diskuzní fórum
Právě je 27 dub 2024 16:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 30 lis 2011 22:02 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 20 črc 2011 19:15
Příspěvky: 245
jestli mas icq tak mi napis do SZ cislo.. klidne poradim, nejaky informace uz jsem za ty roky nastradal :-)

dily shanim ruzne, dokonce i spoustu veci mam v garazi.. ikdyz vsechno je to o penezich.. dalo by se to cely udelat dejme tomu do 100.000,- aby to bylo jak novy auto, ale cenove to nahoru omezeny neni.. ja uz jsem v tom kramu celkem dost pres 300 a furt vim co by mohlo byt lip (draz :-) )

1. musis sehnat kastli, nejlip cely auto, zdravy nebo dobre opraveny, nebourany.. to usetri spoustu casu a penez.. ale pokud ses sikovnej, klidne si dej nejakou kastli dohromady.. jeste se obcas nejaka jakstaks slusna mk4 da objevit
2. sehnat motor.. sel bych do N7A.. s tim autem to bude hybat slusne.. ten 130konovej zetec jede celkem slusne, ale za chvili budes stejne chtit vic koni.. z 2,0 zeteca se da dostat treba 200koni.. upravovani N7A jsem nikdy moc nestudoval, ale je to jen motor.. predpokladam ze ctyrklapkou a dobre naladenym managementem se z toho taky da dostat dost koni
3. prevodovku z RST.. samosvor je samosvor ;) tady to bude asi na dovezeni z Anglie.. celkem pochybuji, ze ji u nas sezenes.. ja ji mozna nekdy budu davat z ruky, ale prednostni pravo na ni bude mit anglicak, kterej po ni touzi uz dlouho
4. podvozek.. otazka penez.. me stal stavitelnej Koni asi 20.000,-, ale sel bych do tuhostne a vyskove stavitelnyho GAZu. z Anglie.. neni problem objednat treba z Burtona.. mam pocit za nejakych 16.000,- se da sehnat nejvyssi rada.. teoreticky bych byl ochotnej pustit muj podvozek se snizenim -30/-30 za nejakou rozumnou castku.. je vlastne nejetej, ale to ted resit nemusis
5. brzdy.. na tohle jsem magor, ale sel bych do co nejvetsich, co by se vesly do rozumnych kol.. a dozadu samozrejme kotouce misto bubnu.. detaily klidne rozepisu az to bude aktualni
6. kola.. to je o vkusu kazdeho soudruha, ale sel bych bud do nejakych 195/50 R15 nebo 205/45 R16.. design rozhodne vhodnej pro tohle auto, takze nejaky pavuciny BBS nebo OZ Rally.. jestli to chces na kopce tak treba jeste Braid 15" s nejakyma Toyo R888 nebo neco takovyho.. je to o penezich
7. uz si muzes delat asi co bude libo.. pokud to bude street legal auto, tak bych asi nechal seriovej interier a sehnal mk4 Recara, nejakej origo peknej mensi Fordi volant, treba vicebodovy pasy a klasicka odtucnovaci kura v podobe vyhazeni zbytecnych veci z auta, muzes treba poridit bily blinkry a dozadu cernocerveny lampy.. to uz jsou veci, ktery nejsou dulezity

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 01 pro 2011 20:15 
Offline
PedoBear Escort Servis
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2011 20:26
Příspěvky: 282
Bydliště: Jihlava
Maris se tadu ukaze a hned jsou to slohovy prace :mrgreen:

Ale vlastne ma ve vsem pravdu ... dyt v tom svim stroji se stoura uz par let :-D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 01 pro 2011 21:51 
Offline
nováček

Registrován: 25 lis 2011 23:27
Příspěvky: 37
mariS:dík za informace,icq nemám,ale jak budu potřebovat radu,tak si tě najdu :thumbup:
Na rovinu řikám že 300 bych do toho nedal,to už je docela ranec.Těch 100 si dokážu představit,20ti- MK.4,20ti - RS2000 ,15ti-brzdy,15ti-tlumiče,15ti-kola,špajska RST ???.Tak si myslim,že to bude chtit tak 150.
Práce a novej kabát je grátys.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MK.IV RS vs MK.V RS
PříspěvekNapsal: 03 pro 2011 14:07 
Offline
zkušenej Escorťák

Registrován: 20 črc 2011 19:15
Příspěvky: 245
300 je extrem.. ja to puvodne taky nechtel investovat a spousta penez byla utracenych zbytecne, protoze se to pak stejne nahrazovalo necim jinym
tech 100-150 je takova normalni castka, aby to auto bylo fakt k necemu
jestli ses lakyra a mas moznost udelat peknej lak na aute tak se treba domluvime na protisluzbe.. ja jednoho krasnyho dne budu chtit dat auto do laku a ty pokud budes chtit tak Ti muzu na oplatku nechat nejaky dily.. treba prevodovku se samosvorem, brzdy z RST, a treba bych byl ochotnej pustit i muj stavitelnej podvozek.. ruznych dilu mam fakt dost;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz