www.ford-escort.cz
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/

Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné?)
http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=1126
Stránka 11

Autor:  lukasjuraska [ 15 zář 2013 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné?)

Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné?)

Autor:  angličák [ 15 zář 2013 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

Možné je vše, stačí jen chtít. Když vyměníš spojku se setrvákem za menší¨(původní), použiješ (nebo modifikuješ) úchyt co tam patří, tak zavěsíš motor na původní převodovku a do kastle (jde-li o aplikaci do Escorta Mk.III/IV). MTX z TD do starších Escortů nejde taky jednoduše, takže je třeba zachovat původní BC převodovku.

Další boj je, budeš li chtít komplet původní elektriku kvůli čerpadla, nebo půjdeš cestou hybridu, jako má L.A.M.A. ve svém escortu.

Autor:  lukasjuraska [ 15 zář 2013 19:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

takhle nak sem si představoval odpověď,DÍKY MOC.

Nejvíc mi vrtala hlavou ta převodovka a poloosy,ale pokud to jde vyřešit takhle,takto je super.
Elektrika mi starost nedělá,tu bych dal celou TD.

Kde najdu toho escorta od LAMY ? Je to ten s motorem s MONDEA ?

Autor:  anthAn [ 15 zář 2013 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

setrvák budeš muset použít z 1.8D ... protože setrvák/klika na 1.6D má 6 děr a 1.8(T)D má 8 děr a setrvák z TD použít nemužeš, nedáš to do IB převodovky

edit: lamovi jsem ten motor skládal já .. je to 1.8TD 66kW z escorta a setrvák+spojka z 1.8D a na tom std MK4 převodovka. Největší problém byl s čerpadlem.. museli jsme dávat mechanickej BOSCH, kterej je dokonce složenej ze dvou (escort 1.8D + astra 1.7TD) :D .. opravdu se nám nechtělo do auta bastlit EEC-V jednotku a celou elektriku

Autor:  lukasjuraska [ 15 zář 2013 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

No vypadá to tak že asi od toho nápadu upustím,jak se tady dočítám takové srandy :D

Autor:  angličák [ 15 zář 2013 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

Sehnat setrvák z 1.8 D si myslím, že nebude žádný problém. Elektriku dle mého dopojíš na pár drátech a jedeš. Asi bych z toho nedělal vědu.

Autor:  lukasjuraska [ 16 zář 2013 12:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

jak to bude se snímačem kliky ?

Autor:  angličák [ 17 zář 2013 00:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

Pokud to bude hybrid viz. návod anthana, tak bude k ničemu. Pokud se zachová TD elektroinstalace, tak třeba bude. Asi bych se té kabeláže až tak nebál. Nechci to srovnávat, ale mám v autě, kde byl původně 1.3 karbec 1.8 16V benzín a to dráteničinu nemám moc rád.

Pokud míříš na jiný setrvák, tak se nic neděje, snímač bude i nadále funkční. 1.8D a TD mají shodné bloky, takže bych předpokládal stejné rozteče pro různá čidla a periferie. Ale on mne anthan když tak jistě opraví.

Autor:  Mike xr [ 17 zář 2013 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

sem měl v mk6 td myslím motor rfk a čidlo kliky si nepamatuju

Autor:  angličák [ 17 zář 2013 10:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

To je všechno o tom nebát se toho. Vždy nějak dopadne a když se chce, tak i dobře. Lépe řešit věci za pochodu, než se předem stresovat mnoha variantami průserů, které hypoteticky hrozí.

Autor:  L.A.M.A. [ 19 zář 2013 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

setrvaku mam dost :) staci si rict. Drzak pouzijes z 1,8 D taky neni problem. Cerpadlo pokud by si chtel nechat cistou mechaniku stoji seskladat cca 2t + cena TD cerpadla (ja sehnal do litru). Zbytek je no-stres i hadice celkem sedi :) jen pocitej s tim, ze ic ktere tam das z mondea je k hovnu. Protoze k nemu nejde vzduch.

Jinak Anthan na vse odpovedel a nemuze to byt tak tezky kdyz IT, student FST a strojar od CNC to dali za pul dne :)

Autor:  lukasjuraska [ 19 zář 2013 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

Já s dílama problém nemám,dělám na vrakáči a vždycky se ňak domluvim.
Každopádně sem koupil za 3000 celého MK VII escorta takže kabeláž by taky nebyla problém+nějaké blbiny co bych tam mohl nacpat.

ALE díky za návody a názory,jakožto Elektromechanik :D sem na celou moji renovaci sám,tak sem rad za každou radu.

Autor:  lukasjuraska [ 20 zář 2013 00:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

.. co je myšleno tím úchytem který je zminovaný v 2 příspěvku ?

Autor:  L.A.M.A. [ 21 zář 2013 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

podle me mysli drzak motoru co je u rozvodu. Musis pouzit ten co je na 1,8 D MKIV

Autor:  lukasjuraska [ 22 zář 2013 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

Myslel sem že celá operace bude jednodušší,ale stále se dozvídám nové a nové věci.

Autor:  angličák [ 22 zář 2013 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

O držáku motoru se tu již psalo ,tak proč ty breky. Čekat od zástavby motoru, co se do konkrétního auta vůbec nedával, nějakou banální práci na 5 minut zavání hloupostí.

Jako jak jednodušší? Tak že se ten motor položí vedle toho auta, pak se jde spát, on tam do rána sám vleze, ještě udělá snídani a pak se slovy:" Vstávej zlatíčko" sám vybídne k radostné projíždce? Takto? :-*))

Autor:  L.A.M.A. [ 23 zář 2013 07:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

nakup anthanovi basu piva a listek na pendolino :D a bude to ok :D

Autor:  anthAn [ 23 zář 2013 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8 TD z MK VII místo původního 1.6D (je to možné

:--)

pár poznatků.... použijte olejovej filtr asi z benzína - kratší .. delší se nevejde a pokud máš v rohu motoráku regulátory brzd na zadek, tak ty tam překáží .. my jsme je na hulváta odšroubovalo, posunuli vejš a chytili jen na 1 šroub

Jinak toho Lucase (orig čerpadlo) bych tam nedával .. známe zimní starty...
Dal bych tam nějakej mechanickej Bosch, kterej má nahoře baňku (třeba z golfa 1.6TD) http://img.sbazar.cz/big/201309/0419/4d ... 5b0200.jpg ... trubky ke vstřikum použiješ z 1.8 (1.6)D a tohle čerpadlo rozchodíš, doštěluješ směs a trochu si s nim pohraješ a pojede to jak drak ;) .. ta lamová verze byla trochu komplikovanější protože jsme měli čerpadlo z Astry, který má jinou přírubu, takže jsme to skládali (nechali seskládat a přetěsnit v Bosch) ze spodku čerpadla 1.8D a víčo s baňkou a pár kousků vnitřností z toho Astrovýho čerpadla...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/