jestli mas icq tak mi napis do SZ cislo.. klidne poradim, nejaky informace uz jsem za ty roky nastradal

dily shanim ruzne, dokonce i spoustu veci mam v garazi.. ikdyz vsechno je to o penezich.. dalo by se to cely udelat dejme tomu do 100.000,- aby to bylo jak novy auto, ale cenove to nahoru omezeny neni.. ja uz jsem v tom kramu celkem dost pres 300 a furt vim co by mohlo byt lip (draz

)
1. musis sehnat kastli, nejlip cely auto, zdravy nebo dobre opraveny, nebourany.. to usetri spoustu casu a penez.. ale pokud ses sikovnej, klidne si dej nejakou kastli dohromady.. jeste se obcas nejaka jakstaks slusna mk4 da objevit
2. sehnat motor.. sel bych do N7A.. s tim autem to bude hybat slusne.. ten 130konovej zetec jede celkem slusne, ale za chvili budes stejne chtit vic koni.. z 2,0 zeteca se da dostat treba 200koni.. upravovani N7A jsem nikdy moc nestudoval, ale je to jen motor.. predpokladam ze ctyrklapkou a dobre naladenym managementem se z toho taky da dostat dost koni
3. prevodovku z RST.. samosvor je samosvor ;) tady to bude asi na dovezeni z Anglie.. celkem pochybuji, ze ji u nas sezenes.. ja ji mozna nekdy budu davat z ruky, ale prednostni pravo na ni bude mit anglicak, kterej po ni touzi uz dlouho
4. podvozek.. otazka penez.. me stal stavitelnej Koni asi 20.000,-, ale sel bych do tuhostne a vyskove stavitelnyho GAZu. z Anglie.. neni problem objednat treba z Burtona.. mam pocit za nejakych 16.000,- se da sehnat nejvyssi rada.. teoreticky bych byl ochotnej pustit muj podvozek se snizenim -30/-30 za nejakou rozumnou castku.. je vlastne nejetej, ale to ted resit nemusis
5. brzdy.. na tohle jsem magor, ale sel bych do co nejvetsich, co by se vesly do rozumnych kol.. a dozadu samozrejme kotouce misto bubnu.. detaily klidne rozepisu az to bude aktualni
6. kola.. to je o vkusu kazdeho soudruha, ale sel bych bud do nejakych 195/50 R15 nebo 205/45 R16.. design rozhodne vhodnej pro tohle auto, takze nejaky pavuciny BBS nebo OZ Rally.. jestli to chces na kopce tak treba jeste Braid 15" s nejakyma Toyo R888 nebo neco takovyho.. je to o penezich
7. uz si muzes delat asi co bude libo.. pokud to bude street legal auto, tak bych asi nechal seriovej interier a sehnal mk4 Recara, nejakej origo peknej mensi Fordi volant, treba vicebodovy pasy a klasicka odtucnovaci kura v podobe vyhazeni zbytecnych veci z auta, muzes treba poridit bily blinkry a dozadu cernocerveny lampy.. to uz jsou veci, ktery nejsou dulezity