Ford Verona byl vůz prodáván v Brazílii v roce 1990 do roku 1996, nebo-li dvoudveřový orion pro Brazilský trh.
Byl to dvoudveřový sedan udělán z evropské verze Ford Orion Mk 1, určený k uspokojení poptávky lidí co chtěli v brazilském trhu dvoudveřové sedany ( Do evropy nebyl vyvážen žádný dvoudveřový Orion). To také představovalo velmi efektivní CHT 1.6 motor a v horní verzi, Volkswagen AP 1.8 liter motor (stejný, který byl také použit v Audi 80). To bylo také mírně liší od Orion Ford mechanicky.
V roce 1993 přišla nová generace, která na základě Evropské Ford Orion posledního evropského Oriona). Tato verze byla poháněna klasickým motorem Volkswagen AP namísto tradičního CHT motorem a převodovkou z VW Jetta.
Podnik Ford a Volkswagen sdíleli některé modely v Brazílii a Argentině, a Ford Verona byla pod VW byla prodávaná jménem Volkswagen Apollo, a pozdější verze byla pojmenována Logus. Pro oba si VW vytvořil vlastní interiér.
Ford Verona




A VW Apolo



_________________
Ford Escort MK IV Cabrio(Zetec positive)1.4 -
1,8 Zetec. Láska na kterou není prostě čas a peníze... Odložený projekt
Ford Escort XR3i 1,6 75kw
Dravec 
Nejshnilejší Escort na planetě... Projekt odložen na dobu neurčitou...
Ford Orion mk.III ,,Z dělníka stylovkou'' Ghia Si 
Zender body on green metal paint
Fiesta xr2i white paint 1,6 CVH 76kw
Ford Mondeo MkIII TDCi 2,0 96kw Stylovej odtahFord Taunus Knudsen Coupe
??? „Auto je jen tehdy dostatečně rychlé, když u něj člověk ráno stojí a bojí se otevřít dveře.“
Walther Röhrl